به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب : ۱۶۴۱۲۵

پروژه جدید هالیوودی - اروپایی پیمان معادی

گروه فرهنگ و هنر: پیمان معادی اعلام کرد که پس از پایان بازی در پروژه «شش افراطی» در هالیوود، در یک فیلم فرانسوی در پاریس جلوی دوربین می‌رود.
پروژه جدید هالیوودی - اروپایی پیمان معادی
بنابر اعلام آناتولی، پیمان معادی، بازیگر و کارگردان ایرانی درباره پروژه‌های آینده‌اش گفت: «سفرهای بسیاری داشتم و در این اثنا قصه‌های زیادی هم نوشته‌ام. یکی از آنها، مناسب ترکیه و ایران است که برخی تهیه‌کنندگان برای ساخت آن ابراز تمایل کرده‌اند، اما مشغله کاری مانع این امر شده است.»وی افزود: «این موضوع موجب شده به اندازه کافی نتوانم در این مورد تمرکز داشته باشم. قصه جدیدم بین تهران و استانبول می‌گذرد و امیدوارم بتوانم در زمان مناسب آن را بسازم.»معادی با اشاره به ادامه مراحل تهیه فیلم «متری شش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی اظهار کرد: «فعلا مشغول بازی در یک پروژه هالیوودی با بودجه‌ای کلان به نام «Six Underground» به کارگردانی مایکل بی و در کنار بازیگرانی چون رایان رینولدز و ملانی لوران، در رم هستم. سپس در یک فیلم فرانسوی در پاریس بازی خواهم کرد. بعد از آن نیز چند فیلم دیگر که بر حسب انتخاب محقق خواهد شد.»کارگردان «بمب» تاکید کرد: «از بازی در فیلم‌های ایرانی که همین الان هم ادامه دارد، بیشتر لذت می برم چون قصه‌های داخلی بسیار بهترند.»او خود را یکی از هوادارن فیلم‌های سینمایی نوری بیلگه جیلان از کارگردانان سرشناس ترکیه دانست و تصریح کرد: «ترکیه سینماگران بسیار خوبی دارد.

سال‌ها قبل فیلم های خوبی مانند «یول» را تماشا کرده و پسندیدم و به تازگی نیز فیلم «موستانگ» را دیدم. فلیم‌های نوری بیلگه جیلان به ویژه «خواب زمستانی» را بسیار دوست دارم. احتمال دارد در یک فیلم ترک بازی کنم.»معادی با اشاره به اینکه قصه خوب، معیارش برای پذیرفتن یک پروژه است، بیان کرد: «من باید بتوانم خود را در آن قصه بیابم تا آن را بپذیرم و اینگونه نیست که شعف و اشتیاق خاصی برای بازی در پروژه‌های خارجی داشته باشم بلکه قصه برایم مهم است. قصه‌های بسیار خوبی در ترکیه نوشته می‌شود که چند مورد از آنها را خوانده‌انم و خودم نیز قصه‌ای برای کارگردانی در ایران و ترکیه نوشته‌ام.»معادی که به تازگی جایزه بهترین کارگردانی جشنواره بوغازایچی استانبول را با فیلم «بمب؛ یک عاشقانه» گرفته است، ضمن ابراز خوشحالی از این موضوع گفت: «خیلی خوشحالم که جایزه کارگردانی را کسب کردم. دریافت جایزه در این بخش همیشه دلنشین‌تر بوده است، چون شامل موارد دیگر نیز می‌شود.»این بازیگر ایرانی که در چند فیلم هالیوودی بازی کرده است، درباره واکنش مردم ایران نسبت به حضورش در این عرصه اظهار کرد: «آنان از حضور من در پروژه‌های خارجی استقبال می‌کنند ولی نسبت به انتخاب‌ها حساس هستند و انتخاب درست، احترام به همراه می‌آورد که چندین پروژه داخلی و خارجی را به دلیل همین موضوع نپذیرفته‌ام. خیلی خوشحالم که این احترام وجود دارد و امیدوارم ادامه داشته باشد.»
مرجع : مهر
برچسب ها: پیمان معادی