کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رونالدو برنده‌ی توپ طلای ۲۰۱۸ خواهد شد

ورزش سه , 16 آبان 1397 ساعت 16:35

گروه ورزشی: ژرژ مندس ایجنت کریستیانو رونالدو که یکی از مشهورترین ایجنت‌های دنیای فوتبال است می‌گوید مطمئن است کریستیانو رونالدو برنده‌ی توپ طلای 2018 خواهد شد.


رونالدو تا کنون 5 بار موفق به دریافت توپ طلا شده و مندس می‌گوید این ابرستاره‌ی فوتبال دنیا که این روزها در یوونتوس توپ می‌زند امسال برای ششمین بار توپ طلا را به خود اختصاص خواهد داد.مندس در لیسبون در یک همایش فوتبالی گفت هیچ شکی ندارد که در ماه دسامبر زمانی که برنده‌ی توپ طلای امسال اعلام می‌شود رونالدو دقیقاً 10 سال بعد از آنکه برای اولین بار این افتخار مهم را بدست آورد، برای ششمین بار صاحب توپ طلا خواهد شد. جایزه‌ای که برنده‌ی آن هر ساله از سوی نشریه‌ی فرانسوی فرانس فوتبال معرفی می‌شود.مندس از رونالدو به عنوان فوتبالیستی استثنایی یاد کرد و گفت:" امیدوارم کریستیانو برنده‌ی توپ طلا شود. او سال آینده هم احتمالاً دوباره این جایزه را خواهد برد".مندس دیروز سه‌شنبه در لیسبون پرتغال در همایشی که برای ترویج نوآوری‌های تکنولوژیک در فوتبال برگزار شده بود جایزه‌ی نوآوری در ورزش را به خاطر یک عمر فعالیت به عنوان ایجنت فوتبال به دست آورد. این همایش با هدف تغییر و تحول در فوتبال پرتغال در این کشور برگزار می‌شود. مندس در مصاحبه‌ی خود درباره‌ی رونالدو از موفقیت او در سالهای 2003 و 2004 به عنوان کلیدی‌ترین برهه‌های مطرح شدن کریستیانو رونالدو به عنوان ابرستاره‌ی دنیای فوتبال یاد کرد.

مندس با اشاره به انتقال رونالدو از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد گفت:" وقتی من در سال 2003 رونالدو را به انگلستان بردم، در فوتبال دنیا یک اتفاق خاص افتاد. تا قبل از آن فوتبالیست‌های پرتغالی در بازار فوتبال انگلیس هیچ جایی نداشتند. با ورود رونالدو و زمانی که او به بهترین بازیکن یونایتد تبدیل شد، آنهم فقط در عرض یک سال، همه چیز تغییر کرد".
مندس در ادامه گفت:" رونالدو درهای فرصت‌ها را به روی بازیکنان جوانتر باز کرد و همچنان به این کار ادامه می‌دهد. یکی دیگر از موکلین من ژوزه مورینیو بود که زمانی که او را در سال 2004 به انگلیس و باشگاه چلسی منتقل کردم کاری کرد که این باشگاه انگلیسی بعد از مدتها دوباره قهرمان شود".مندس در ادامه گفت:" این دو اقدام برای کشور ما پرتغال فوق‌العاده مهم بود".مندس در ادامه به قهرمانی پرتغال در جام ملتهای اروپای 2016 اشاره کرد و از آن به عنوان مهمترین رویداد فوتبالیزندگی‌اش نام برد و اضافه کرد که دلش می‌خواهد تیم ملی پرتغال در یک تورنمنت بین‌المللی بزرگ دیگر قهرمان شود. مندس در این باره گفت:" ما بازیکنان فوق‌العاده باکیفیتی داریم و می‌توانیم در دوره‌ی بعدی جام ملتهای اروپا قهرمان بشویم. حتی کسی چه می‌داند، شاید قهرمان جام جهانی بعدی شدیم".


کد مطلب: 164131

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/164131/رونالدو-برنده-ی-توپ-طلای-۲۰۱۸-خواهد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir