کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وزنه‌برداری قهرمانی جهان - عشق آباد

مرادی رکوردهای جهان را بنام ایران ثبت كرد

17 آبان 1397 ساعت 14:39

گروه ورزشي: ملی‌پوش دسته ۹۶ کیلوگرم تیم وزنه برداری ایران عنوان قهرمانی رقابت‌های جهانی ۲۰۱۸ عشق آباد را از آن خود کرد. مرادی علاوه بر کسب مدال طلا، رکورد دنیا را هم جابجا کرد.


سهراب مرادی نماینده دسته ۹۶ کیلوگرم تیم ملی وزنه‌برداری ایران عصر امروز موفق شد به عنوان قهرمانی رقابت‌های ۲۰۱۸ جهان دست یابد. سهراب مرادی در حرکت یک ضرب موفق به مهار وزنه ۱۷۶ کیلوگرم شد که ضمن ارتقای رکورد جهان مدال طلای این حرکت را نیز به از آن خود کرد. امیر حقوقی دیگر ملی پوش ایران در دسته ۹۶ کیلوگرم نیز با مهار وزنه ۱۶۷ کیلوگرم در رده چهاردهم حرکت یکضرب قرار گرفت.

سهراب مرادی در ادامه در نخستین حرکت خود در دوضرب موفق شد وزنه ۲۲۳ کیلوگرم را مهار کند. سپس در دومین حرکت وزنه ۲۳۰ کیلوگرم را هم بالای سر برد و رکورد دوضرب جهان را شکست. مرادی برای حرکت سوم در زدن وزنه ۲۳۷ کیلوگرمی ناکام ماند و 3 مدال طلای یک ضرب، دوضرب و مجموع را بدست آورد.
امیرحقوقی دیگر ملی پوش ایران در دسته‌ ۹۶ کیلوگرم نیز در اولین حرکت دوضرب وزنه ۲۰۱ کیلوگرم را مهار کرد. سپس در دومین حرکت دوضرب وزنه ۲۰۷ کیلوگرم را به ثبت رساند و در سومین حرکت موفق به مهار وزنه ۲۱۳ کیلوگرم نشد با عنوان دهمی رتبه دهم به کار خود پایان داد.


کد مطلب: 164164

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/164164/مرادی-رکوردهای-جهان-بنام-ایران-ثبت-كرد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir