به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۸ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۱۶۴۲۳

هواداران «بتمن» به اوباما هم نامه نوشته‌اند!

گروه فرهنگ و هنر: پس از انتقادهای زیادی که به برادران وارنر برای انتخاب بن افلک در نقش بتمن شد حالا این کارگردان برنده اسکار لب به سخن گشوده است.
ماه گذشته بن افلک جایگزین کریستین بیل برای بازی در نقش بتمن شد. کریستین بیل که محبوبیت عجیبی بابت این نقش کسب کرده است، حتی از پیشنهاد 50 میلیون دلاری وارنر هم گذشت تا پا روی حرفش نگذاشته باشد و در فیلمی که کریستوفر نولان کارگردان آن نیست در نقش بتمن ظاهر نشده باشد. پس از این اتفاق انتقاد های بسیار زیادی از برادران وارنر شد. حتی کار به دادخواست هوادران بتمن برای باراک اوباما هم کشیده شد. حالا که کمی فضا تلطیف شده است افلک خود در مورد این اننقاد ها سخن می گوید.



او که چهارشنبه شب در برنامه تلویزیونی جیمی فالون حاضر شده بود گفت: من آدم بزرگی هستم،از پس هر مشکلی بر می آیم،از پس هر چیزی بر می آیم. البته او خودش هم می داند که نمی تواند جای کریستین بیل را پر کند: این واضح است که شما نمی توانید کاری که کریستین (بیل) انجام داد را تکرار کنید، آن فیلم ها( سه گانه شوالیه تاریکی به کارگردانی کریستوفر نولان) فوق العاده بودند. اما او (زک اسنایدر- کارگردان فیلم جدید) می خواهد کار متفاوتی انجام دهد. ولی در همان مسیر... پس من فکر می کنم این یک راه هوشمندانه برای این کار است... و من واقعا می دانم که می خواهم چه کنم.

فیلم جدید قرار است دنباله ای برای مردی از جنس فولاد باشد که تابستان گذشته اکران شد. این فیلم سال 2015 اکران می شود و در آن بتمن و سوپرمن هر دو شرکت می کنند. کارگردان این فیلم زک اسنایدر، کارگردان معروف فیلم ضد ایرانی 300 است. بازیگر نقش سوپرمن هنری کویل است که در مردی از جنس آهن هم این نقش را بر عهده داشت اما بازیگر نقش بتمن، برای اولین بار پس از تریلوژی بتمن به شخصی جز کریستین بیل سپرده شده است.
مرجع : تسنیم

۱۳۹۲/۰۶/۲۸ ۱۳:۵۰
خوشتیبه!!! (130559)
۱۳۹۲/۰۶/۲۸ ۱۳:۵۸
واقعا این نقش فقط از بیل برمی آید. (130565)
۱۳۹۲/۰۶/۲۸ ۱۴:۲۸
خوب فکر کنم موضوع فیلم از همین حالا مشخص باشه. (130583)
مصطفا
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۰۱:۵۸
باز که منبع رو ذکر نکردید دوستان.
کافه سینما (130986)