به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب : ۱۶۴۲۷۶

رونمایی «نت‌فلیکس» از ۹ فیلم و سریال هندی

گروه فرهنگ و هنر: نت‌فلیکس یک سریال و ۸ فیلم سینمایی از جمله «بلبل»، «معلم موسیقی»، «تازه به دوران رسیده» و «هتل بمبئی» را در هندوستان رونمایی کرد.
رونمایی «نت‌فلیکس» از ۹ فیلم و سریال هندی
نت‌فلیکس پس از همکاری با کشورهای آسیایی همچون ژاپن، تایوان، تایلند و کره جنوبی، حالا همکاری خود را با هندوستان افزایش داده و هشت فیلم و یک سریال بلند را با همکاری این کشور رونمایی می‌کند.اواخر ماه گذشته «تد ساراندوس» مدیر ارشد بخش محتوای نت‌فلیکس از جشنواره فیلم بمبئی دیدار کرد و طرح پیشنهادی خود برای همکاری بیشتر در این کشور را ارائه داد. پروژه همکاری نت‌فلیکس و کشور هند در طرحی با عنوان «ببینید بعدی کدام خواهد بود: آسیا» برنامه‌ریزی شده است.کمپانی نت‌فلیکس ۸ فیلم هندی از جمله «هتل بمبئی» با بازی «دِو پاتِل» و فیلم‌هایی از «اودای سینگ پاوار»، «ساشین کوندلاکار» و «سارتاک داسکوپتا» را رونمایی کرد.بر این اساس، سریال «تایپیست» که درامی ماوراء‌الطبیعه است در مورد خانه ارواح و کتاب ارواح و گروهی از جوانان است که به دنبال این ارواح هستند.فیلم‌های مشترک نت‌فلیکس و هند نیز شامل «چاپستیک» (چوبک غذاخوری چینی) به کارگردانی «ساشین یاردی» و با بازی «میتیلا پالکار» و «ویجِی راز» است. «بلبل» فیلم دیگر این مجموعه است که درامی دوره‌ای است و روایت‌گر داستان ساتیا و عروس کوچک برادرش که پس از فرستاده شدن ساتیا به مدرسه‌ای در انگلستان، جدا می‌شود.

«تازه به دوران رسیده» دیگر فیلم این مجموعه است که «اودای سینگ پاوار» آن را کارگردانی کرده است. فیلم «آبی پررنگ» نوشته و ساخته «ساشین کوندلاکار» است و براساس کتاب پرفروشی به همین نام ساخته شده است. «پانزدهم آگوست» نام یکی دیگر از این فیلم‌هاست که به تهیه‌کنندگی هنرپیشه نامدار سینمای بالیوود «مَدهوری دیکسیت» ساخته شده است.«معلم موسیقی» دیگر فیلم نت‌فلیکس و هندوستان است که توسط «سارتاک داسکوپتا» کارگردانی شده و «ماناو کائول» هنرپیشه اصلی آن است. «فتنه‌انگیز» به کارگردانی «آرونا راج» و با بازی «اوشا جادهاو»، «گیریش کولکارنی»، «مدهاو پاتکار»، «ساشین خدکار» و «راجشواری ساشدف» ساخته شده است. «پریانکا چاپرا» از معروف‌ترین چهره‌های هنریهندوستان در جهان تهیه‌کننده این فیلم است.«هتل بمبئی» آخرین فیلم این فهرست است که به جریان یک حمله تروریستی واقعی در سال ۲۰۰۸ در بمبئی می‌پردازد. «آنتونی ماراس» کارگردان این فیلم و «دِو پاتِل»، «آرمی هَمِر»، «نازنین بنیادی»، «آنوپام کِر» و «جیسون آیزاک» هنرپیشگان آن هستند.همچنین نت‌فلیکس در آینده نزدیک سریال «بازی‌های مقدس» که درامی جنایی است و سریال حماسی تاریخی «باهوبالی: پیش از آغاز» را در هندوستان پخش می‌کند. پیش از این دو قسمت فیلم سینمایی باهوبالی در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ روی پرده رفته است.
مرجع : فارس