کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هاوارد فیلم دیگری از جنگ ستارگان رامی‌سازد

گیمفا , 19 آبان 1397 ساعت 10:28

گروه فرهنگ و هنر: ران هاوارد (Ron Howard) اعلام کرده که آماده‌ است تا فیلم دیگری از جنگ ستارگان را کارگردانی کند. هاوارد برای کارگردانی سولو: داستان جنگ ستارگان بعد از اخراج فیل لرد (Phil Lord) و کریستوفر میلر (Christopher Miller) در نظر گرفته شد. این مسئله باعث نگرانی طرفداران جنگ ستارگان شد که روی باکس‌آفیس فیلم نیز تاثیر گذاشت.


اگرچه فیلم سولو طبق برنامه دیزنی پیش نرفت، چندین فیلم جنگ ستارگان در دست ساخت است. نه تنها جی‌.جی. ابرامز (J. J. Abrams) در حال فیلم‌برداری قسمت نهم جنگ ستارگان است، رایان جانسون (Rian Johnson) نیز در حال ساخت سه‌گانه‌ای از جنگ ستارگان است. دیوید بنیوف (David Benioff) و دی.بی. وایس (D.B. Weiss) دارند سه‌گانه دیگری از جنگ ستارگان را می‌سازند‌.در بخش تلویزیونی جنگ ستارگان نیز Star Wars: Clone Wars اخیرا توسط دیزنی بازسازی شده و Star Wars: Resistance نیز در اواسط فصل اول به سر می‌برد. جان فاورو (Jon Favreau) در حال ساخت سریال تلویزیونی به نام Mandalorian برای دیزنی است که ماجراهای بین آخرین جدی و نیرو بر می‌خیزد را نشان می‌دهد. دیزنی به فیلم‌سازان بسیاری این فرصت را داده تا پروژه‌های جنگ‌ ستارگان را بسازند و هاوارد علاقمند به بازگشت برای ساخت فیلم دیگری است.

هاوارد در مصاحبه با Metro اعلام داشته که ممکن است فیلم دیگری از جنگ ستارگان را بسازد. هاوارد که بخاطر عملکرد ضعیف سولو عقب‌نشینی نکرده اظهار داشت:تجربه خیلی خوبی سر فیلم سولو داشتم. همه چیز به داستان فیلم بستگی دارد.‌هاوارد درباره دخترش نیز صحبت کرد که اپیزودی از سریال فارو را کارگردانی کرده:او [دخترم] تجربه خوبی داشت. من دوباره بخاطر کار دخترم با این فیلم و دنیا درگیر شدم‌. آن‌ها گروه خلاق و الهام‌بخشی از عاشقان فیلم هستند که این پروژه‌ها را می‌سازند.برخلاف عملکرد ضعیف سولو در باکس‌آفیس، دیزنی پول خوبی از فروش جنگ ستارگان بدست آورده و با خرید لوکاس‌فیلم هم سود کرد. دنیای جنگ ستارگان طرفداران بسیاری دارد. نیاز به گفتن ندارد که دیزنی از جنگ ستارگان به این سادگی‌ها دست برنمی‌دارد و با وجود پروژه‌های بسیاری که در دست ساخت دارد شانس بازگشت هاوارد به این فیلم وجود دارد.فیلم سولو آنطور که دیزنی انتظار داشت پیش نرفت اما نمی‌توان هاوارد را مقصر دانست.‌ هاوارد برای ساخت هان سولو جوان بکار گرفته شد و باید کار فرد دیگری را به اتمام می‌رساند. این کار برای هر کارگردانی چالش‌برانگیز بود و هاوارد نهایت تلاشش را با اندک زمانی که داشت کرد. جدا از پروژه جنگ ستارگان، هاوارد فیلم‌های زیادی ساخته که می‌توان به Frost/Nixon و A Beautiful Mind اشاره کرد که هر دو اسکار بردند.


کد مطلب: 164282

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/164282/هاوارد-فیلم-دیگری-جنگ-ستارگان-رامی-سازد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir