به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب : ۱۶۴۳۰۷
شیخ سلمان: درباره میزبانی از عربستانی‌ها تابع رای CAS هستیم

حمایت ۱۰۰۰ درصدی ما را خواهید داشت

گروه ورزشی: رئیس AFC گفت: فدراسیون فوتبال ایران در سال ۲۰۱۷ به عنوان بهترین فدراسیون انتخاب شد و این نشان دهنده کار و تلاش زیاد است و نمایشی که تیم ایران در جام جهانی داشت تحسین اروپایی‌ها را هم به دنبال داشت و من به عنوان یک آسیایی از نمایش قدرتمند تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه بسیار لذت بردم.
حمایت ۱۰۰۰ درصدی ما را خواهید داشت
شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در دیدار با مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: فدراسیون فوتبال ایران در سال ۲۰۱۷ به عنوان بهترین فدراسیون انتخاب شد و این  نشان دهنده کار و تلاش زیاد است و نمایشی که تیم ایران در جام جهانی داشت تحسین اروپایی‌ها را هم به دنبال داشت و من به عنوان یک آسیایی از نمایش قدرتمند تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه بسیار لذت بردم.او افزود: فوتبال ایران فقط مختص تیم ملی بزرگسالان نیست و در تمام رده‌ها شما موفق بوده‌اید. از فوتسال تا همین نتایج فوتبال ساحلی و به خصوص فوتبال زنان بسیار موفق هستید و این موضوع موجب سربلندی فوتبال آسیاست. ما برای رفع مشکلات فوتبال ایران و به خصوص باشگاه‌ها کمک‌های زیادی کردیم و تلاش خود را برای ارتباط بیشتر و بهتر بین اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا به کار می‌گیریم.

 شیخ سلمان، وزیر ورزش و جوانان را "برادر" خود خطاب کرد و گفت: از نظر ما فوتبال به عنوان ورزش اول ایران محسوب می‌شود و از شما تقاضا می‌کنم به صورت نزدیک‌تر کار کنیم. روابط کنفدراسیون فوتبال آسیا و ورزش ایران صمیمانه و دوستانه است. شما حمایت هزار درصدی ما را برای فوتبال ایران در کنار خود ببینید. هدف ما حفظ اتحاد و انسجام خانواده فوتبال است.او درباره میزبانی ایران از تیم‌های عربستانی هم گفت: این مساله‌ای بوده که در این روزها در کمیته مسابقات آسیا نیز مطرح شد و همچنین دو روز پیش دادگاه عالی سوئیس در مورد آن رای خود را صادر کرده است که این رای بالاتر از همه آراست و ما نمی‌توانیم روی این رای صحبت کنیم. هر چه باشد اجرا خواهیم کرد اما تا آنجایی که به ما مربوط می‌شود تمام تلاش مثبت خود را برای حل شدن این موضوع انجام خواهیم داد.شیخ سلمان ایران را شانس قهرمانی جام ملت‌های آسیا دانست و گفت : ایران در جام ملت‌های آسیا شانس زیادی برای قهرمانی دارد.
مرجع : ایسنا