کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مرکز تخصصی تعمیر کولر گازی فدک تهویه چه ویژگی‌هایی دارد؟

21 آبان 1397 ساعت 8:55

گروه جامعه: امروزه کولرهای گازی یکی از دستگاه‌های پرکاربرد در هر خانه می‌باشد که خراب شدن آن در فصل تابستان یا زمستان می‌تواند دردسرساز باشد.


جای نگرانی نیست! تعمیرگاه تخصصی و مجاز فدک تهویه  بهترین و قابل اعتمادترین گزینه برای سرویس کولر گازی و تعمیر کولر گازی  شما می‌باشد.
 مرکز تعمیرات تخصصی ما با داشتن ده‌ها متخصص حرفه‌ای و با تجربه در سراسر تهران و کرج و گارانتی خدمات ارائه شده، بهترین انتخاب شما برای تعمیر کولر گازی شما می‌باشد.
 از آنجایی که کارشناسان فنی ما به تمام نقاط قوت و ضعف تعمیر کولر گازی آشنایی کامل دارند در صورت بروز هرگونه مشکل در کمترین زمان ممکن به مشکل پی برده و تمامی سعی خود را نسبت به تعمیر قطعات و نه تعویض آن به کار خواهند بست.
 
 مهم نیست که کولر گازی شما از کدام برند و مدل می‌باشد زیرا ما برای تمامی برندهای معتبر و معروفی که در ایران عرضه می‌شوند، خدمات تعمیرات را از جمله تعمیر کولر گازی سامسونگ، تعمیر کولر گازی بوش، الجی، تراست، مدیا، هاینسس و… ارائه می‌دهیم.
 سیستم خدمات دهی ما نزدیکترین و حرفه ای‌ترین متخصص را جهت تعمیر اسپیلت (نسل جدید کولرهای گازی ) در زمانی که تعیین می‌کنید به محل شما اعزام نموده تا در سریعترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف کنند.
 
 مشکلات متداول کولر گازی که نیاز به تعمیر دارند کولر گازی روشن نمی‌شود. کولر گازی باد گرم می زند و خنک نمی کند . از پنل داخلی کولر گازی آب چیکه می کند . پنل داخلی کولر گازی برفک زده است. کولر گازی در هنگام روشن شدن و یا در حین کار کردن سر و صدای زیادی می‌دهد. البته دلایل دیگه‌ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن مشکلاتی برای کولر گازی شود.
 
اگر شما مشکلی دارید که در لیست بالا وجود ندارد و یا نمی‌دانید که به چه علت دستگاه شما به درستی کار نمی‌کند می‌توانید با شماره تلفن 09120757383 تماس بگیرید و یا به صورت آنلاین درخواست تعمیرات کولر گازی خود را ثبت نمایید تا در اولین فرصت یک متخصص جهت عیب یابی و در صورت تمایل جهت تعمیر کولر گازی شما اعزام شود.
 
 ویژگی‌های کلیدی مرکز تخصصی فدک تهویه که آن را از دیگران متمایز ساخته است
 

 


کد مطلب: 164448

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/164448/مرکز-تخصصی-تعمیر-کولر-گازی-فدک-تهویه-ویژگی-هایی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir