به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : ۱۶۴۴۶۶

علت تیراندازی در حومه دریاچه چیتگر

گروه حوادث: رییس کلانتری ۱۸۱ عوارضی از دستگیری سارقانی که در محدوده دریاچه چیتگر خودروی شهروندان را سرقت می‌کردند، خبر داد.
علت تیراندازی در حومه دریاچه چیتگر
سرهنگ مراد پیروندی در تشریح این خبر بیان داشت: با توجه به حضور شهروندان در ایام پایانی هفته در تفرجگاه ها و مناطق گردشگری منطقه ۲۲ واحدهای گشتی این کلانتری به صورت ویژه در خصوص پوشش انتظامی این مناطق اقدام می‌کنند.وی افزود: در تعطیلات پایان هفته گذشته یکی از واحدهای گشتی خودرویی در محدوده دریاچه چیتگر حین گشت زنی فردی را مشاهده می‌کند که با استفاده از یک ابزار مشغول باز کردن درب خودروی پرایدی‌ست که در آن محدوده پارک شده است. بلافاصله ماموران وارد عمل می‌شوند. فرد مذکور پس از مشاهده پلیس سعی در فرار با یک دستگاه خودروی پراید داشت که دارای سابقه سرقت در استان البرز بوده که با تلاش پلیس ضمن تعقیب و گریز در بزرگراه شهید خرازی و بزرگراه آزادگان و تیر اندازی به سمت تایر خودرو موفق به دستگیری سارقین که دو‌نفر مرد ۳۰ و ۳۲ ساله می‌شوند.

سرهنگ پیروندی در ادامه گفت: افراد دستگیرشده که هر دو دارای سوابق متعدد سرقت خودرو و محتویات خودرو بودند در بدو دستگیری به جرم خود در خصوص سرقت خودرو اقرار کرده و انگیزه خود از این کار را تامین هزینه اعتیاد خود اعلام نمودند.وی ادامه داد: متهمان بیشتر در روزهای پایان هفته که تراکم خودروهای پارک شده در حوالی دریاچه بسیار است با خودرویسرقتی به آنجا مراجعه می کردند و نسبت به سرقت لوازم خودرو اقدام می کردند که به ۱۰ فقره اعتراف داشتند.سرهنگ پیروندی در خاتمه ضمن اشاره به اینکه متهمان به پایگاه دوم پلیس آگاهی اعزام شدند از شهروندان خواست به هنگام مراجعه به اماکن تفریحی منطقه زمان پارک خودروها از به جا گذاشتن پنل، مدارک و اشیای گران بها که سارقان را تطمیع به سرقت می کنند اجتناب کنند.
مرجع : ایلنا
برچسب ها: تیراندازی