کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تراکتورسازی دومین تیم تهاجمی لیگ برتر

خبر ورزشی , 21 آبان 1397 ساعت 10:24

گروه ورزشی: امروز باید رفتار باشگاه تراکتورسازی را تحسین کرد، حتی اگر ناخواسته و بالاجبار به محمد تقوی اعتماد کرده باشد.


تراکتورسازی در حالی که در بازی با پیکان در نیمه اول کار را تمام کرده بود در مصاف با ذوب‌آهن در نیمه اول شکست خورد، اما در نیمه دوم کاملاً متحول شد و ضمن جبران گل خورده سه گل دیگر به ثمر رساند تا کامبک رؤیایی در این بازی داشته باشد و به یک پیروزی شیرین و دلچسب دست یابد. آن هم در روزی که همه سکو‌های استادیوم یادگار امام پر بود.روزی که جان توشاک از تبریز رفت همه طرفداران تراکتورسازی از زنوزی درخواست حضور یک مربی خوب خارجی دیگر، اما جوان‌تر از جان توشاک را داشتند و حضور محمد تقوی را به این شرط تحمل کردند که باشگاه فرصت داشته باشد در آرامش دست به انتخاب یک مربی خوب خارجی بزند، اما پیروزی‌های تراکتورسازی شرایط را تغییر داده است. امروز همان طرفداران راضی به حضور محمد تقوی در رأس کادر فنی تیم به عنوان سرمربی هستند.نتایج تراکتورسازی بعد از رفتن جان توشاک فقط یک اتفاق نبوده است. تراکتورسازی دیروز ۴ گل به ذوب‌آهن زد و چند گل هم نزد. این تیم پیش از دیدار با ذوب‌آهن چنین بازی‌ای را در مصاف با سپیدرود تجربه کرده بود و ۶ گل به ثمر رساند. به لطف این گل‌ها امروز تراکتورسازی صاحب بهترین خط حمله بعد از سپاهان است و با این روند دور نیست که به زودی از سپاهان هم عبور کند.

نقشه راه‌های محمد تقوی برای نجات تراکتورسازی و بازگشت این تیم به روز‌های خوب قوی‌تر از جان توشاک بوده و با توجه به اعتمادی که مردم تبریز به تیم پیدا کرده‌اند انتظار می‌رود تیم در هفته‌های آتی هم این‌گونه خوب و اثر‌گذار بازی کند. فوتبال تهاجمی تراکتورسازی حتی اگر منجر به قهرمانی در این فصل از بازی‌های لیگ برتر نشود می‌تواند تماشاگر را به وجد بیاورد و همین برای فوتبال کافی است. هر چند در فوتبال تهاجمی موفقیت‌های پنهانی خوابیده است.این اعتماد فوتبال ایران را صاحب یک مربی خوب جوان دیگر کرد. اعتمادی که در فوتبال ایران دیر به دیر صورت می‌گیرد به این خاطر که فوتبال ایران نتیجه‌گراست و مدیر‌عامل ترس از این دارد که نکند با اعتماد به مربی جوان نتیجه نگیرد و صندلی ریاست را از دست بدهد.باور کنیم فوتبال ایران برای برداشتن قدم‌های استوار و برای موفقیت‌های بیشتر نیاز به ایده‌های نو دارد و این ایده‌ها در ذهن مربیانی است که اکنون بیرون از گود هستند. به یاد داشته باشیم مربیان قدیمی هر آنچه بوده انتقال داده‌اند و چیزی بیش از این برای عرضه ندارند.


کد مطلب: 164472

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/164472/تراکتورسازی-دومین-تیم-تهاجمی-لیگ-برتر

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir