کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

درخواست وكيل خانواده هکی از مدیر گوگل

21 آبان 1397 ساعت 12:51

گروه سياسي: وکیل مدافع خانواده فرشید هکی با ارسال نامه‌ای به ساندار پیچای، مدیرعامل شرکت گوگل، از این شرکت برای جمع‌آوری اطلاعات درباره مرگ مشکوک فرشید هکی کمک خواست.


مصطفی ترک همدانی در این نامه كه به همراه تصویری از نقشه گوگل از محل مرگ فرشید هکی در حساب خود در اینستاگرام منتشر کرد به مدیر گوگل نوشته است: «در تاریخ ۱۹ اکتبر سال ۲۰۱۸ ساعت ۱۸ به وقت محلی تهران، جنایتی در یک خودروی مشکی رنگ در نشانی و لوکیشن مشخص رخ داده است و اینجانب به عنوان وکیل دادگستری درصدد جمع آوری دلایل هستم؛ خواهشمندم در صورت امکانات فنی ماهواره ای، مرا از خط سیر و ساعت ورود خودرو در این مکان و وجود خودروی دیگر در نزدیکی آن آگاه سازید تا شاید با امکانات شما زودتر راز این قتل فاش شود.»

فرشید هکی متولد سال ۱۳۵۳در اراک، استاد دانشگاه، مولف چند کتاب، فعال محیط زیست و کنشگر حقوق کودکان، متاهل و پدر یک دختر ۱۶ ساله بود. او برای انتخابات پنجمین شورای شهر تهران نیز داوطلب نمایندگی شده بود و در فهرست ائتلافی "پیشتازان عدالت" قرار داشت. کلانتری ۱۴۰ باغ فیض، چهارشنبه ۲۵ مهر، آتش گرفتن یک خودرو و وجود جنازه‌ای سوخته داخل آن را صورت‌جلسه کرد. هویت سرنشین "فرشید هکی" اعلام شد اما روایت رسانه‌ها از این که جسد، جلوی ماشین بوده یا در صندلی عقب، متناقض است.

خبر قتل فرشید هکی را عبدالرضا داوری، مدیر مسئول ماهنامه "بررسی‌های اقتصادی" روز یکشنبه با فاصله‌ای چهار روزه در توئیتر منتشر کرد و نوشت: «دکتر فرشید هکی چهارشنبه ۲۵ مهر مفقود شد و خانواده‌اش روز شنبه، ضمن اطلاع یافتن از وضعیت جنازه او از هر نوع مصاحبه منع شدند با این عنوان که قاتلان فرار نکنند.»
 


کد مطلب: 164512

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/164512/درخواست-وكيل-خانواده-هکی-مدیر-گوگل

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir