به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۱۶۴۵۴۳
نامجومطلق:

استقلال به امثال تیام و جپارف نیاز داد

گروه ورزشی: عضو کمیته فنی باشگاه استقلال معتقد است این تیم برای برگشتن به جمع مدعیان قهرمانی به جذب بازیکن و کامل شدن کادر فنی نیازمند است.
استقلال به امثال تیام و جپارف نیاز داد
مجید نامجومطلق عضو کمیته فنی باشگاه استقلال درباره وضعیت این تیم اظهار کرد: استقلال به تغییرات کاملی هم در بحث دستیاری آقای شفر و هم در خصوص جذب بازیکن نیاز دارد. استقلال باید چهار بازی مانده تا پایان نیم‌فصل نخست را با تمرکز قدرت لازم طی کنند تا در نیم‌فصل بازیکنان جدید اضافه شود و تیم قوی‌تری به مصاف رقیبان برود.وی درباره اعلام نیاز دستیار شفر تصریح کرد: این مربی آلمانی هنوز چیزی به ما اعلام نکرده است. باید ببینیم او چه کسی را در نظر دارد تا با آن شخص مذاکره کنیم و در صورت نیاز شفر به کادرفنی اضافه شود. البته من این صحبت‌ها را به عنوان یک پیشکسوت انجام می‌دهم و سخنگوی کادر فنی آقای مظلومی است.پیشکسوت استقلال درباره شایعه بازگشت بازیکنان سابق این تیم نظیر جپارف، تیام و نورافکن به جمع آبی‌پوشان توضیح داد: استقلال در این پست‌ها به بازیکن نیاز دارد. ما بازیکنی با ویژگی‌های جپارف که بتواند بازی‌سازی کند و مهاجمان را در فرصت‌های متعدد گلزنی قرار دهد کم داریم. همچنین به مهاجمی مثل تیام که آمار بسیار خوبی در استقلال داشت، نیاز داریم تا فرصت‌های گلزنی استقلال به سادگی از دست نرود.

نامجومطلق در خصوص عملکرد نه چندان مناسب گرو و نویمایر تصریح کرد: ما در این فصل از سه بازیکن خارجی استفاده کردیم که در بین آن‌ها طارق بهترین عملکرد را داشت و خود را در اختیار تیم قرار داد. نویمایر و گرو هم باید سعی کنند خودشان را نشان دهند تا بتوانند با عملکرد خوب دل هوادارن را شاد کنند. درباره نیاز یا عدم نیاز به این دو بازیکن سرمربی نظر قطعی را خواهد داد و باید ببیند که این دو می‌توانند در نیم‌فصل دوم به تیم کمک کنند یا خیر.بازیکن سابق استقلال درباره کنار گذاشته شدن فرشید اسماعیلی و روزبه چشمی از تمرینات تا اطلاع ثانوی هم گفت: این دو بازیکن از بازیکنان تاثیرگذار استقلال هستند اما هیچ چیزی از نام باشگاه بزرگ‌تر نیست. به نظر من باشگاه و سرمربی تا مشخص شدن تکلیف این دو، کار درستی را در پیش گرفتند که البته با توجه به تعطیلی‌های فیفادی، تیم هم از این قبیل ضرری نمی‌بیند.وی درباره احتمال قهرمانی یا سهمیه گفتن شاگردان شفر در انتهای فصل گفت: کار بسیار سختی داریم اما استقلال چنین پتانسیلی را دارد. اگر تیم در نیم‌فصل به خوبی تقویت شود و بازیکنان با جان و دل برای تیم بازی کنند، استقلال می‌تواند فاصله‌اش را با صدرنشین و سایر تیم‌های بالای جدولی جبران کند و در انتهای فصل به قهرمانی و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کند.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: استقلال