به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۱۶۴۵۹
اولین مدیر احمدی‌نژادی که ماندگار شد

يك‌خانواده‌سیاسی‌جالب؛ از پايداري تا اعتدال!

گروه فرهنگي: سايت تدبیر24 نوشت: در ادامه انتصابات علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و پس از روی کار آمدن معاونت ها و روسای سازمان های اصلی وزارتخانه اکنون نوبت ادارات کل استان‌ها رسیده است که در اولین انتصاب سیداحسان قاضی‌زاده‌هاشمی در سمت خود ابقا شد.
يك‌خانواده‌سیاسی‌جالب؛ از پايداري تا اعتدال!
سیداحسان قاضی‌زاده‌هاشمی که از نیروهای جوان شورای هماهنگی انقلاب اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری 84 و از فعالین ستاد علی لاریجانی به شمار می‌رفت پس از فعالیت‌های دانشگاهی در دولت احمدی‌نژاد توانست به سمت‌های دولتی برسد و با مدیرکلی مطبوعات داخلی وزارت ارشاد چهره رسانه ای پیدا کند. وی پس از خروج از معاونت مطبوعاتی با حکم سیدمحمد حسینی سکان اداره کل ارشاد اسلامی تهران که مهم ترین اداره کل استانی وزارت ارشاد بود را به دست گرفت.

قاضی‌زاده البته خانواده سیاسی جالبی هم دارد! یک برادرش هم اکنون به عنوان سخنگوی جبهه پایداری و نماینده مشهد در مجلس است و یک پسرعمویش الان در قامت وزیر بهداشت و درمان دولت تدبیر و امید در کابینه حضور دارد.

۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۰۹:۵۵
اشتباه استراتژیک کرد جنتی! تمامی مدیران بساط احمدی نژاد یک مشت فرصت طلبند. ایشان گویا هنوز پیام 24 خرداد را نفهمیده است که راه را برای فرصت طلبی باز کرد. متاسفم اینهمه نیروی توانمند به عزلت نشانده شده در 8 سال گذشته، ایشان فضا را برای فرصت طلبی باز کرد. بنده به جناب روحانی شدیداً معترضم (131049)
سینا از شیراز
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۱۴:۴۳
عزیز دل برادر ، روحانی برخلاف همتای قبلی اش اگر حرفی بزند حتما به آن عمل می کنه. ایشون قبلا گفته بودند کلید دارند نه داس. (131176)
حسن
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۱۱:۱۱
خطرناکند. مافیا همین طوری ایجاد می شود. مردانی برای تمام فصول؟!! (131086)
محمد
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۱۱:۴۰
به شدت موافقم!! (131095)
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۱۱:۴۶
در جمهوری اسلامی همه با هم فامیلند (131099)
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۱۳:۳۳
ما هم خوش باور، یکی مون سنگ این پسر عمو رو به سینه می زنه یکی دیگه مون سنگ اون یکی پسرعمو رو (131148)
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۱۶:۱۸
اگه غير احساسي نگاه كني مي بيني كه ربطي به جمهوري اسلامي نداره
تو هر نظام ديگري هم همينه
تو هرجاي ديگه دنيا (131261)
حسن از پایتخت طبیعت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۱۲:۵۰
تو یاسوج مدیریک دستگاه اقتصادی سازمانی که مدیرش دردولت احمدی نژاد ماجرازیاد داشت راست راست است امارفته یک تقدیرنامه جعلی همکاری برای کمک به ستاد انتخابات روحانی گرفته تا شاید عوض نشه درحالیکه 80درصد کارکنان آن سازمان علیه تفکر او هستندوی در مراسم دردهدشت سخنرای کرده و علیه عوامل پیروزی دولت تدبیرو امید حرفه های زیای درآن روز هم زده . . . . .وای براین جماعت دینداراما بی دین و تشنه قدرت ومیز. (131134)
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۱۶:۱۴
هزار فامیله
وای به حال مردم تهران (131257)
اعتدال
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۱۷:۰۳
چون روحانی اومد باید تمام روسا و معاونین و کارمندان باید اخراج و اصلاح طابان جایگزین شوند بس کنید من نمیدونم چرا سایت بهار نیوز پاتوق افراطی هاست. (131285)