به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۱۶۴۸۰

وين رونی: من مشکلی با فن پرسی ندارم

گروه ورزشی: مهاجم شیاطین سرخ گفت: من چیزهایی شنیده ام اما من و رابین در خارج از زمین هم با هم دوست هستیم. هیچ مشکلی بین ما وجود ندارد.
وين رونی: من مشکلی با فن پرسی ندارم
وین رونی، مهاجم منچستریونایتد، اعلام کرد مصمم است تا شایعات بازار نقل و انتقالات را پشت سر بگذارد و روی کارش زیر نظر "مربی بزرگ" منچستریونایتد، دیوید مویس، تمرکز کند. این ملی پوش انگلیسی در این تابستان سخت به دنبال جدایی از منچستریونایتد و پیوستن به چلسی بود اما در نهایت در الدترافورد ماند و اکنون قصد دارد نامش را در تاریخ این باشگاه ماندگار کند. او به دیلی میرر گفت:" سرم را پایین انداخته ام و سخت کار مي‌کنم. تلاش مي‌کنم تا همه چیز را روبراه کنم. تلاش مي‌کنم تا شیوه کاری مناسبی داشته باشم. همیشه احساس مي‌کنم که این مسئله مهمی است. من نتیجه اش را در زمین دیده ام. آماده هستم و مي‌خواهم بازی‌هاي خوبی ارائه بدهم.

احساس خوبی دارم. در چند هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم. مصدومیت ها باعث شده تا بین تمرینات وقفه بیفتد اما سرم را پایین انداختم و سخت کار کردم و اکنون مي‌توانم بازی کنم و چند گل هم زده ام." علی رغم ابهام هایی که در مورد رابطه او با دیوید مویس وجود دارد، رونی تاکید کرد که از همکاری دوباره با این مربی اسکاتلندی خوشحال است. " احساس فوق العاده ای دارم. با حضور مربی جدید، تمرینات اندکی تغییر کرده است. من این نحوه تمرینات را از زمان حضور در اورتون به یاد دارم. شدت تمرینات بیشتر است. این به من کمک مي‌کند. احساس خوبی دارم و خوشحالم که مي‌توانم بازی کنم.

مویس مربی فوق العاده ای است کاملا شایستگی برعهده گرفتن هدایت منچستریونایتد را دارد؛ به خاطر دستاوردهایی که در اورتون داشت. کار کردن زیر نظر او خوب است و امیدوارم که بتوانیم به کمک هم موفق شویم." مهاجم شیاطین سرخ همچنین شایعاتی که درباره رابطه تیره او با فن پرسی وجو دارد، را رد کرد و گفت:" من چیزهایی شنیده ام اما من و رابین در خارج از زمین هم با هم دوست هستیم. هیچ مشکلی بین ما وجود ندارد. ما دوستان خیلی خوبی هستیم و مي‌خواهیم به هم کمک کنیم تا موفق شویم. فکر مي‌کنم مربی روشن کرد که مي‌خواهد از یکی در نوک و از دیگر پشت سر او استفاده کند. شرایط به هر ترتیبی باشد، برای من فرق نمی کند. کار کردن با رابین، با بازی کردن در کنار رونالدو فرق مي‌کند. رونالدو در کناره زمین بازی مي‌کرد و من در سمت مقابل بودم؛ هر دو در دو سمت مقابل نوک. بازی در کنار رابین متفاوت است. هر دو ما مي‌خواهیم به هم کمک کنیم تا بازی‌هاي بهتری ارائه بدهیم."

رونی با دو گلی که در دیدار با لورکوزن به ثمر رساند، به رکورد 200 گل زده برای منچستریونایتد رسید و تایید کرد که مویس از او خواسته رکورد 249 گل زده سر بابی چارلتون را پشت سر بگذارد. " البته صحبت‌هاي ما خصوصی بود اما من مي‌دانم او چه مي‌خواهد. این همیشه یک چالش بود. منچستریونایتد باشگاه بسیار بزرگی است و اینکه این رکورد برای این همه سال باقی مانده، بسیار عجیب است. رسیدن به رکورد 200 گل فوق العاده است. این افتخار بزرگی برای من است و من به خاطر آن احساس غرور مي‌کنم. نزدیک شدن به رکورد چارلتون برای من فوق العاده است.

فکر مي‌کنم مهمترین مسئله برای من، بازگشت به میادین و گلزنی بود. امیدوارم این مسئله من را برای دیدارهای بعدی در مسیر مناسب قرار دهد."
مرجع : گل