به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۱۶۴۸۲۷

طراحی‌های احتمالی گلکسی اس۱۰ لو رفت

گروه فناوری: طراحی گوشی سامسونگ گلکسی اس۱۰ نسبت به گلکسی اس۸ و اس۹ کاملا متفاوت خواهد بود. ماه‌ها است که شایعات مختلفی درباره این گوشی منتشر می‌شود و بیشترین چیزی که تاکنون متوجه شده‌ایم، این است که احتمالا این گوشی نمایشگری بدون حاشیه همراه با یک سوراخ برای قرار گیری دوربین سلفی خواهد داشت.
طراحی‌های احتمالی گلکسی اس۱۰ لو رفت
امروز فایل‌های پتنت مختلفی از سامسونگ منتشر شده که طراحی‌های احتمالی گلکسی اس۱۰ را نشان می‌دهد. در تمام این طراحی‌ها، از نمایشگر Infinity-O استفاده خواهد شد که در این نمایشگر یک سوراخ دایره‌ای شکل برای دوربین سلفی تعریف شده است. به جز محل قرارگیری دوربین سلفی، به نظر می‌آید حاشیه‌های دور نمایشگر نیز بسیار نازک و اندازه‌ای یکسان در دور تا دور نمایشگر خواهد داشت.
طراحی‌های احتمالی گلکسی اس۱۰ لو رفت
در این عکس‌ها، طراحی‌های مختلفی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. قبل از هرچیز بگذارید بگوییم که جایگاه دوربین سلفی در بخش بالا سمت چپ نمایشگر خواهد بود و این یعنی احتمالا در نسخه نهایی گلکسی اس۱۰ که عرضه خواهد شد نیز دوربین سلفی در این بخش قرار دارد. مدل A و مدل B از این طراحی، تنها مدل‌هایی هستند که تصویر لاک اسکرین نیز در آن‌ها قرار دارد. مدل A دارای گوشه‌های تقریبا گرد است که از نظر شباهت زیادی با گلکسی نوت۹ دارد اما مدل B گوشه‌هایی گرد‌تر داشته و شبیه به گلکسی اس۹ است.مدل‌های دیگر نیز دیده می‌شوند که شیشه و نمایشگر گوشی در این حالت خمیدگی بیشتری دارد. در هر صورت هر طراحی را سامسونگ برای گلکسی اس۱۰ انتخاب کند، طراحی جدیدی در دنیای گوشی‌ها خواهد بود. قرار دادن یک محفظه برای دوربین در نمایشگر چیزی است که پیش از این انجام نشده بود. در گذشته و پیش از عرضه شیائومی Mi Mix 2S شایعاتی شنیده بودیم که قرار بود بریدگی برای دوربین در گوشه نمایشگر قرار بگیرد که در نهایت این طراحی انتخاب نشد و این گوشی بدون بریدگی در نمایشگر عرضه شد. یک گوشی ایسوس نیز قرار است در آینده بریدگی دوربین سلفی را در گوشه نمایشگر قرار دهد و عکسی هم از آن لو رفته بود اما این گوشی نیز هنوز معرفی نشده است.
طراحی‌های احتمالی گلکسی اس۱۰ لو رفت

طراحی‌های احتمالی گلکسی اس۱۰ لو رفت

طراحی‌های احتمالی گلکسی اس۱۰ لو رفت
دیگر به اواخر سال نزدیک شده‌ایم و این یعنی انتظار داریم مدل بعدی گلکسی اس به زودی و در اوایل سال ۲۰۱۹ معرفی شود. اگر با توجه به این فایل‌های پتنت، طراحی گلکسی اس۱۰ نهایی نشده پس یعنی این گوشی با کمی تاخیر و در ماه‌های آوریل یا می معرفی می‌شود و به نمایشگاه موبایل بارسلون یا همان MWC نخواهد رسید. نمایشگاه موبایل بارسلون در اواخر ماه فوریه برگزار می‌شود و احتمالا سامسونگ در این نمایشگاه، بار دیگر گوشی تاشو خود را نمایش خواهد داد.همچنین با توجه به دیگر شایعات، گلکسی اس۱۰ به سنسور اثر انگشت فراصوت در زیر نمایشگر مجهز خواهد شد. سنسور اثر انگشت فراصوت دقت و سرعت بیشتری از سنسورهای نوری که در حال حاضر در زیر نمایشگر برخی گوشی‌ها مثل میت ۲۰ پرو و وان پلاس ۶T استفاده شده، خواهد داشت.در بخش دوربین نیز انتظار داریم این گوشی به سه دوربین با لنز‌های معمولی، تله یا زوم و همچنین لنزی با زاویه دید عریض مجهز شود. در مجموع باید بگوییم این گوشی در حال حاضر هیجان انگیزترین محصولی است که اخبار آن منتشر می‌شود و منتظریم تا زودتر با این گوشی آشنا شویم. شما درباره گلکسی اس۱۰ چه فکر می‌کنید.
مرجع : برترین ها
برچسب ها: گلکسی