به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب : ۱۶۴۸۹۸
یزدانی: نمی‌دانم برای بانوان چه پیش می‌آید

بلاتکلیفی در وضعیت کشتی بانوان

گروه ورزشی: ملی‌پوش کشتی کلاسیک بانوان گفت: هنوز نمی‌دانیم که مسابقات جهانی کشتی کلاسیک برگزار می‌شود و اردویی داریم یا نه، فعلا معلق هستیم.
زهرا یزدانی ملی پوش تیم کشتی کلاسیک بانوان در مورد وضعیت کشتی بانوان پس از استعفای رسول خادم گفت: از مهر ماه که از مسابقات لبنان برگشتیم هیچ  اردویی نداشتیم و نمی‌دانم که وضعیت چه می‌شود. حتی هنوز هیچ اطلاعی به ما نداده‌اند که مسابقات جهانی این رشته برگزار می‌شود و اردوی آماده سازی داریم یا نه. فعلا معلق هستیم و چیزی مشخص نیست. در حال حاضر تمریناتم را دارم اما از وضعیت دیگر بانوان کشتی گیر خبر ندارم. او  با بیان اینکه هنوز مشخص نیست که با استعفای مریم منظمی( نایب رئیس فدراسیون کشتی) موافقت شده یا خیر، بیان کرد: امیدوارم منظمی بماند چون کسی  نیست که به اندازه او از کشتی بانوان حمایت کند اما اگر مسئول دیگری انتخاب شود انتظار داریم که کشتی نو پای بانوان را حمایت کند. این کشتی گیر در مورد آنا واسلینکو، مربی خارجی تیم ملی بانوان گفت: ما هم نفهمیدیم وضعیت این مربی چه شد اما آنگونه که گفتند آسیب دیدگی دارد. واسلینکو زمانی که در ایران بود خودش با ما تمرین می‌کرد.  ولی در آخرین اردو قبل از اعزام به لبنان  سیده مریم حسینی هدایت تیم را به عهده داشت و تا جایی که بلد بود خوب می توانست نکات مورد نیاز را انتقال بدهد.

وی گفت: حسینی همراه با ما  یک دوره شروع به یادگیری کشتی کلاسیک بانوان کرد ولی با این حال به نظرم از مربیان دیگر بهتر بود.یزدانی در پایان این گفت‌وگو توجه و حمایت بیشتر از ورزش بانوان را ضروری دانست و گفت: در مسابقات بین المللی لبنان چند کشور شرکت کرده بودند که از نظر فنی خیلی با ما تفاوت داشتند. اگر می‌خواهیم به آنها برسیم باید اردوهای بیشتری داشته باشیم و مربیان بهتری با ما کار کنند. الان حدود دو ماه است که اردو نداشتیم  و  از کشتی فاصله گرفتیم. وقتی ورزشکار در اردو نباشد از زندگی حرفه‌ای فاصله می‌گیرد و در نهایت پسرفت می‌کند.در حالی که قرار بوده مسابقات جهانی کشتی کلاسیک بانوان در آذر  ماه سال جاری برگزار شود اما با استعفای رسول خادم، رئیس و مریم منظمی،  نایب رئیس فدراسیون کشتی وضعیت برگزاری و حضور ایران در این مسابقات مشخص نیست و بعد از مسابقات بین المللی لبنان که مهرماه برگزار شد هنوز اردویی برای بانوان کشتی گیر برگزار نشده است. 
مرجع : ایسنا
برچسب ها: کشتی ورزش بانوان