کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تاج:

برخی‌ها بی ثباتی ایجاد کردند

فارس , 28 آبان 1397 ساعت 15:31

گروه ورزشی: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از دو ماه قبل گفتند ما باید از فوتبال برویم و با همین حرف‌ها بی‌ثباتی ايجاد شد ولی ما تا زمانی که هستيم بايد ثبات ايجاد كنيم.


مهدی تاج در خصوص ابقایش در فدراسیون فوتبال گفت: قبل از هر چیز از رسانه ها و همچنین صحبت‌های دلسوزانه کارشناسان تشکر می‌کنم.وی افزود: الان هم نمی‌خوام به صحبت های غرض ورزانه پاسخ بدهم، شاید برای برخی در مورد بازنشستگی و این مسائل سوالاتی به وجود آمده که باید به آنها پاسخ بدهم. تلاش هیات رئیسه بر این بوده که همه چیز طبق اساسنامه پیش برود و موارد قانونی را برای همه آشنا کنیم.تاج تاکید کرد: اول از همه باید به همه بگوییم که فوتبال خصوصی است یا عمومی. موضوع مهم این است که این صحبت هایی که مطرح می‌شود در مورد شخص تاج نیست و برای حفظ الزامات مربوطه است. ما هیچ گونه قانون‌گریزی را در فدراسیون قبول نداریم و معتقد هستیم هیچ نهادی بالاتر از قانون نیست.چون اگر قانون اجرا نشود سرانجامی ندارد و به همین دلیل ما خودمان را بالاتر از قانون نمی‌دانیم.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: از دو ماه قبل گفتند ما باید از فوتبال برویم و با همین حرف‌ها بی‌ثباتی ایجاد شد ولی ما تا زمانی که هستیم باید ثبات ایجاد کنیم.تا به حال هیچ کار غیر قانونی صورت نگرفته و متاسفم که عده‌ای حرف‌های زیادی زدند!وی تصریح کرد: ما اجازه ندادیم فوتبال بی ثبات شود و وقتی برخی صحبت‌ها مطرح شد ما پاسخ نامه دبیرکل فیفا را هم همان‌روز ندادیم چون فکر کردیم ممکن است مشکلاتی پیش بیاید و به همین دلیل صداقت خودمان را نشان دادیم تا در فضای داخلی قضایا را حل کنیم.تاج با اشاره به این موضوع که در این مدت صحبت‌های زیادی پیرامون تعلیق فوتبال ایران مطرح شده است گفت: ما هیچ نامه نگاری با فیفاو AFC نداشتیم.حتی جواب سوالات آنها را در این زمینه ندادیم. با وجود شایعاتی که مطرح شده فیلمی هم از این اتفاقات منتشر نکردیم چون همه هدف ما حفظ کیان کشور است.

 مهدی تاج در ادامه صحبت‌های خود تاکید کرد: اینفانیتو و فیفا همه مسائل فوتبال ما را رصد می‌کنند، مثلا در بحث داماش ما به آنها اعلام کردیم که این باشگاه ورشکست شده ولی آنها فورا نامه زدند که پس این داماش که در جام حذفی بازی می‌کند با داماش قبلی چه فرقی دارد؟ بعد از این اتفاق هم سازمان لیگ را 19 هزار فرانک سوئیس جریمه کردند.وی در خصوص اینکه آیا وی با رئیس فیفا جلسه داشته و مسائل را به او منتقل کرده است گفت: اینفانیتنو جلسه شخصی با ما نداشت و فقط سوال کرد موضوعات چیست و ما گفتیم در حال مدیریت کردن هستیم. در این بین فقط شیخ سلمان با وزیر ورزش جلسه داشت که اگر خود وزیر صلاح بداند در موردش حرف خواهد زد.تاج افزود: باز هم تاکید می‌کنم که هیچ اصراری به دور زدن قانون نداریم و تا جایی که قانون اجازه دهد می مانیم و هیات رییسه هم کارش را انجام می‌دهد. ما هم تا حالا از ظرفیت های قانونی استفاده کردیم و در فدراسیون مانده‌ایم و تاکید می‌کنم هیچکس را در فدراسیون بالاتر از قانون نمی‌دانیم.


کد مطلب: 165049

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/165049/برخی-ها-بی-ثباتی-ایجاد-کردند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir