به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۱۶۵۲۴۷

برنامه‌ای برای کاهش اعتیاد به گوشی

گروه فناوری: گوگل چندی قبل ابزاری برای مدیریت زمان استفاده از گوشی عرضه کرده بود که حالا با عرضه یک ابزار تازه برای کاربران گوشی های اندرویدی آن را تکمیل کرده است.
برنامه‌ای برای کاهش اعتیاد به گوشی
این ابزار برنامه ای به نام Digital Wellbeing است که برای گوشی های پیکسل و گوشی های اندرویدی پیشرفته عرضه شده و به کاربران امکان می دهد دریابند چه مدت زمانی را صرف استفاده از هر برنامه و اپلیکیشن کرده اند و چند بار قفل گوشی خود را باز کرده اند تا از برنامه ای استفاده کنند.
برنامه‌ای برای کاهش اعتیاد به گوشی
این برنامه به افراد امکان می دهد تعداد اطلاعیه ها و پیام های دریافتی را نیز دریابند و از طریق آن می توان برای مدت زمان استفاده از هر برنامه نیز محدودیت تعیین کرد و کاری کرد که بعد از پایان مدت یادشده نمایشگر تاریک شود یا از دسترس خارج شود.گوگل مدتی است عرضه امکاناتی برای مدیریت مدت زمان استفاده از خدمات خود را آغاز کرده تا از اعتیاد دیجیتال کاربران بکاهد. این خدمات از طریق یوتیوب، تقویم گوگل و گوگل هوم در دسترس هستند. برخی شرکت های رقیب مانند اپل و فیس بوک هم چنین خدماتی ارائه می دهند. علاقمندان می توانند با مراجعه به فروشگاه پلی استور گوگل برنامه Digital Wellbeing 1.0 را بارگذاری و نصب کنند.
مرجع : فارس
برچسب ها: گوگل