به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۱۶۵۲۵۱

کنسرت موسیقی در ترسناک‌ترین تالار دنیا

گروه فرهنگ و هنر: اولین کنسرت رسمی ارکستر «مانجین» از مجموعه های تحت نظر آکادمی موسیقی «کامکارها» سه شنبه ۲۹ آبان به رهبری ارسلان کامکار در تالار وحدت تهران برگزار شد.
کنسرت موسیقی در ترسناک‌ترین تالار دنیا
ارسلان کامکار رهبر ارکستر «مانجین» که طی چهار دهه گذشته به عنوان نوازنده ویولن و ارکستر مایستر ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر موسیقی ملی حضور فعالی داشته در ابتدای این برنامه که محتوای آن با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده بود، توضیح داد: اصلا انتظار چنین استقبالی را از شما تماشاگران برای اولین برنامه ارکستر «مانجین» نداشتم بنابراین لازم است از همه شما عزیزانی که لطف کرده و به اولین کنسرت «مانجین» آمدید تشکر ویژه ای داشته باشم.وی افزود: نکته دیگری که می خواهم درباره آن صحبت کنیم معنای کلمه «مانجین» است که اصلا نمی توانید معنای آن را در فرهنگ لغت پیدا کنید زیرا من این واژه را از بچگی برای کسانی که دوستشان داشتم استفاده می کردم.این واژه معنایی شبیه به دوست داشتن دارد و من تصمیم گرفتم از این واژه برای ارکستر جدیدی که افتتاح شده، استفاده کنم.

این آهنگساز و نوازنده ویولن در پایان گفت: همه می دانند که من اصلا اهل پُز دادن نیستم اما باید بگویم در این مدت در سالن های بسیار معتبر جهانی برنامه اجرا کردم اما وحشتناک تر و دهشتناک تر از تالار وحدت ندیدم. به خاطر دارم روز اولی که برای اجرای برنامه روی صحنه تالار وحدت حضور پیدا کردم فهمیدم که این تالار ترسناک ترین تالار دنیاست که نوازندگی در آن کار بسیار سختی است. به هر حال باید گفت این سالن یک تالار وهم انگیز است به ویژه برای بچه هایی که اولین بار است در این تالار اجرا می کنند.به خاطر دارم روزی که در این تالار شروع به نوازندگی کردم به قدری ترس داشتم که واقعا نمی دانستم چه کنم اما وقتی اکتاوهای اول را زدم همه استرس ها رفت و شروع به نوازندگی کردم. من مطمئنم امشب این بچه ها از پس کار برمی آیند و امیدوارم از کنسرت راضی باشید.
مرجع : مهر
برچسب ها: کنسرت موسیقی