کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بهترین هتل های دبی

30 آبان 1397 ساعت 14:38

گروه گردشگری: تفریحات و جاذبه های لوکس، مراکز خرید متنوع، برج های سربفلک کشیده، خلیج زیبای فارس و درختان نخل از دبی شهری منحصر به فرد ساخته است.


خیلی ها به دبی می روند تا علاوه بر دیدن جاذبه ها سری هم به مراکز خرید این شهر بزنند و آخرین برندهای مد روز را خریداری کنند. مطمئنا برای آن هایی که به خرید خیلی اهمیت می دهند، اقامت در هتلی که در نزدیکی مراکز خرید باشد اهمیت زیادی دارد؛ زیرا در این صورت مجبور به پرداخت هزینه های اضافی تاکسی برای رسیدن به مراکز خرید نیستند. می خواهیم در این پست از بهترین هتل های دبی نزدیک مراکز خرید معروف بگوییم تا اگر می خواهید دسترسی راحتی به این مراکز خرید داشته باشید در این هتل ها اقامت کنید.

هتل جمیرا امارات تاورز
هتل جمیرا امارات تاورز (Jumeirah Emirates Towers Hotel) هتلی لوکس و ۵ ستاره در تور دبی است. این هتل ۴۰۰ اتاق دارد که مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای و مبلمان راحتی هستند.
از مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تبدیل ارز، صندوق امانات، سالن اجتماعات، ماهواره و استخر روباز اشاره کرد. هتل در نزدیکی جاده شیخ زاید و در فاصله کمی از دبی مال قرار دارد.
رستوران هتل طیف وسیعی از انواع غذاها از جمله غذاهای لبنانی، بریتانیایی، ایتالیایی و ژاپنی را سرو می‌کند. از هتل سرویس شاتل به پارک آبی وایلدوادی، مدینة جمیرا، هتل جمیرا بیچ، برج خلیفه، مرکز دبی و DIFC وجود دارد.
    این هتل ۵ ستاره و دارای ۴۰۰ اتاق است.

    امکانات هتل: صندوق امانات، سالن اجتماعات، ماهواره ، خود پرداز، آرایشگاه، فروشگاه، استخر رو باز، باغ، تراس، سونا، اسپا، ماساژ، جکوزی آب گرم، صبحانه در اتاق، بوفه، سرویس اتاق، بسته‌های ناهار، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری چمدان‌ها، خدمات دربانی، خدمات پرستاری کودک، فکس/فتوکپی، روزنامه، اتاق سیگار ممنوع، امکانات ویژه معلولین، اتاق خانواده، سالن ورزشی، خشکشویی، مرکز تجارت، ترنسفر فرودگاهی، چک این/چک اوت سریع، اجاره خودرو، چک این/چک اوت خصوصی، تهویه مطبوع، فروشگاه هدیه، محل سیگار کشیدن، واکس کفش، ساحل خصوصی، وای‌فای (رایگان)، رستوران: دارد، پارکینگ: رایگان، ورود حیوانات خانگی: غیرمجاز

هتل رافلز دبی
هتل رافلز (Raffles Hotel) یک هتل لوکس در دبی است که ۲۵۲ اتاق دارد. مرکز خرید وافی دبی در نزدیکی هتل واقع شده و تا فرودگاه بین‌المللی دبی ۱۵ دقیقه با ماشین طول می‌کشد.
    این هتل ۵ ستاره است.
  
امکانات: خود پرداز، آرایشگاه، استخر رو باز، باغ، تراس، سونا، اسپا، ماساژ، جکوزی آب گرم، منوی ویژه غذاهای رژیمی، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات بلیط، نگهداری چمدان‌ها، خدمات دربانی، خدمات پرستاری کودک، فکس/فتوکپی، روزنامه، اتاق سیگار ممنوع، امکانات ویژه معلولین، اتاق خانواده، سیستم گرمایشی، سالن ورزشی، کتابخانه، اجاره خودرو، چک این/چک اوت خصوصی، خدمات خدمتکار روزانه، خدمات اتاق VIP، تهویه مطبوع، فروشگاه هدیه، کلوب شبانه/دی جی، وای‌فای (رایگان)، رستوران، پارکینگ رایگان

هتل تاج دبی
هتل تاج یکی دیگر از هتل های دبی  در تور لحظه آخری دبی است که یک استخر رو باز در بام هتل دارد که میهمانان از آنجا می‌توانند نمای زیبایی از شهر  را در تورهای سفر باتو ببینند. هتل تاج (Hotel Taj Dubai) یک هتل ۵ ستاره در مرکز دیره است که فقط ۵ دقیقه تا ایستگاه متروی الریگا فاصله دارد.
اتاق‌های هتل دکوری کلاسیک دارند، هر اتاق یک بالکن با نمایی به سمت شهر دارد، علاوه بر این، چای/قهوه ساز و تلویزیون هم در هر اتاق موجود است.
هتل تاج ۶ غذاخوری دارد که شامل غذاهای هندی، آسیایی و عربی می‌شوند. استخر روباز هتل دارای تراس آفتاب و محوطه‌ای جدا برای کودکان است. این هتل یک مرکز ورزشی و بدنسازی نیز دارد. مرکز اسپای هتل نیز دارای سونای خشک و تر است. خدمات ترنسفر به مرکز شهر و مراکز خرید از طریق هتل انجام می‌شود. پارکینگ هتل هم رایگان است.
این هتل ۵ ستاره و دارای ۲۹۶ اتاق است.
امکانات هتل: صندوق امانات، سالن اجتماعات، آرایشگاه، استخر رو باز، سونا، اسپا، ماساژ، صبحانه در اتاق، بوفه، منوی ویژه غذاهای رژیمی، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات بلیط، نگهداری چمدان‌ها، خدمات دربانی، خدمات پرستاری کودک، فکس/فتوکپی، روزنامه، اتاق سیگار ممنوع، امکانات ویژه معلولین، اتاق خانواده، سالن ورزشی، خشکشویی، مرکز تجارت، ترنسفر فرودگاهی، چک این/چک اوت سریع، اجاره خودرو، چک این/چک اوت خصوصی، خدمات خدمتکار روزانه، خدمات اتاق VIP، صرافی، تهویه مطبوع، فروشگاه هدیه، محل سیگار کشیدن، اتاق عایق صدا، واکس کفش، وای‌فای (رایگان)، رستوران: دارد، پارکینگ: رایگان، ورود حیوانات خانگی: غیر مجاز

هتل های نزدیک مال امارات
مال امارات یکی دیگر از مراکز خرید معروف دبی در تور ارزان دبی  است و خوبی اش این است که ایستگاه متروی مال امارات هم در کنارش قرار دارد ایستگاهی که در مسیر خط قرمز است و به راحتی از همین ایستگاه می توانید به دیگر مراکز خرید مثل دبی مال یا سیتی سنتر دیره بروید. این مرکز خرید ۴ طبقه که در سال ۲۰۰۵ افتتاح شده ۷۰۰ تا مغازه و فروشگاه دارد و از مراکز خرید بزرگ و یکی از ۵ مرکز خرید خوب دبی است. چندین رستوران، سالن سینما، پیست اسکی، سالن تئاتر، شهربازی و … از تفریحات این مرکز است پس خیلی ها دوست دارند در کنار این مرکز خرید هتل بگیرند برای همین هم هست که دو تا هتل خیلی خوب و معروف دنیا در کنارش هستند:
    هتل کمپینسکی مال امارات (Kempinski Hotel Mall of the Emirates): هتل کمپینسکی یکی از بهترین هتل های دبی است، ۲ تا شعبه دارد که یکی از آن ها در پالم جمیرا و دیگری در چند قدمی مرکز خرید مال امارات است. هتل کمپینسکی مال امارات یک هتل ۵ ستاره و لوکس است و مخصوصا در زمان جشنواره خرید دبی پر از گردشگرانی می شود که برای خرید به این هتل آمدند و می خواهند در کنار مال امارات اقامت کنند. هتل دقیقا در کنار ایستگاه متروی مال امارات است و تا فرودگاه بین المللی ۲۱ کیلومتر فاصله دارد. امکانات این هتل لوکس شامل وای فای رایگان، استخر، باشگاه و … است و رستورانی مخصوص برای غذاهای اسپانیایی دارد.

هتل کمپینسکی مال امارات
    هتل شرایتون مال امارات (Sheraton Dubai Mall Of The Emirates Hotel): این هتل هم در بخش های مختلف دبی شعبه دارد و یکی از این شعبه ها در کنار دبی مال است. در این هتل ۵ ستاره لوکس چشم انداز زیبایی از برج های امارات دارید و خلیج فارس و برج العرب را راحت از پنجره می بینید. بودن در کنار مال امارات و ایستگاه متروی مال امارت این هتل لوکس را از پرطرفدارترین هتل های شهر کرده است. هتل امکاناتی مثل وای فای رایگان، باشگاه و استخر دارد.


کد مطلب: 165257

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/165257/بهترین-هتل-های-دبی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir