به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۱۶۵۳۵

تجمع اعتراض‌آميز در همدان برای قيمت برق

گروه اقتصادی: بیش از 60 نفر از شهروندان همدانی با تجمع در مقابل استانداری به افزایش بهای برق مصرفی اعتراض کردند.
تجمع اعتراض‌آميز در همدان برای قيمت برق
تعدادی از مردم شهر همدان در اعتراض به افزایش بهای برق مصرفی و عدم توجه مسئولان شرکت توزیع برق به خواسته آنان در مقابل استانداری همدان تجمع کردند. این تجمع که با حضور بیش از 60 نفر چندین ساعت به طول انجامید با حضور ابراهیم کارخانه‌ای نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس و حاجی‌رضا تیموری مدیر عامل شرکت توزیع برق استان همدان در بین معترضین و شنیدن سخنان آنها به طور مسالمت‌آمیز فیصله یافت. یکی از معترضین با بیان اینکه قبض برق خانه من از 190 هزار تومان در هر نوبت قبض‌نویسی به یکباره به یک میلیون تومان افزایش یافته است گفت: بنده توان پرداخت چنین مبلغی را ندارم و به این مبلغ اعتراض دارم و به همین منظور امروز در مقابل استانداری تجمع کردیم.

وی ادامه داد: در میدان مفتح برای اتصال خانه به شبکه اصلی برق، با توجه به اینکه تیرهای چوبی برق در محل وجود دارد، شرکت برق هزینه اتصال برق و همینطور تغییر تیرهای چوبی به سیمانی را نیز از مشتریان طلب می‌کند. در همین زمینه برای بررسی موضوع با مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان گفت‌وگویی را ترتیب دادیم. حاجی‌رضا تیموری با بیان اینکه علت افزایش بهای برق مصرفی افزایش قیمت سه تومان در هر کیلووات به مصرف برق است اظهار داشت: افرادی که امروز تجمع کردند از افزایش قیمت برق مصرفی آگاه نبودند و این افزایش قیمت را دولت ابلاغ کرده و شرکت برق آن را اجرا می‌کند. وی افزود: برخی از تجمع‌کنندگان، از شرکت برق متقاضی اتصال به شبکه برق هستند که در هر جائی که امکانات باشد شرکت برق به خواسته آنها رسیدگی خواهد کرد، در غیر این صورت باید مانند دیگر شهروندان در نوبت رسیدگی به درخواست خود باشند.
مرجع : فارس

۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۱۱:۰۵
یک میلیون تومان !!!!!!!!! (131605)
سعید
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۱۱:۳۹
دیگه تجمع کردن نداره عزیز. شنیدید میگن جیک جیک مستونت بود فکر زمستونت بود. اون موقع که اقای رییس جمهور سفر استانی میومد تو شهرتون داد میزد یارانه میدم شما هم بیخبر از همه جا دست و هورا میکشیدید حالا اینم عاقبتش تازه اولشه ..... (131640)
adab
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۱۲:۱۹
واقعاقضیه فیصله یافت؟؟؟؟؟؟؟؟ (131682)
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۰۳:۰۸
دولت ۴۵هزار تومان یارانه داد ولی در عوض با گران کردن کالاها و خدمات ده برابر انرا از مردم باز پس گرفت؛ (132213)