کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

زورآزمایی چاوشی و مازیارفلاحی در سیما

شهروند , 3 آذر 1397 ساعت 10:16

گروه فرهنگ و هنر: حضور در تیتراژ شاید تنها راهی باشد که تلویزیون می‌تواند با توسل به آن برخی را برای حاضری‌زدن در صداوسیما ترغیب کند! صداوسیما حالا دو سریال آماده پخش دارد که تیتراژ هرکدام را خواننده‌های پرطرفدار اجرا کرده‌اند: محسن چاوشی برای بانوی عمارت و مازیار فلاحی برای مینو.


حالا باید منتظر ماند و دید که این دو خواننده تا چه حد توانسته‌اند انتظارات هواداران خود را برآورده کنند. هردوی آنها پیش از این تیتراژهایی را برای سریال‌های تلویزیونی کار کرده‌اند.
زورآزمایی چاوشی و مازیارفلاحی در سیما
چاوشی و «بانوی عمارت»
با پایان تصویربرداری سریال «بانوی عمارت» و انجام مراحل فنی برای پخش از شبکه سه سیما، محسن چاوشی به‌عنوان خواننده تیتراژ، با این سریال همکاری خواهد کرد. «بانوی عمارت» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد و تهیه‌کنندگی مجید مولایی، عاشقانه‌ای را در مقطعی از تاریخ قاجار روایت می‌کند.تصویربرداری این سریال در شهرهایی مثل کاشان انجام شده و گروه قسمت‌هایی را هم در قزوین ضبط کرده‌اند.تصویربرداری این سریال در ۲۶۰ جلسه به پایان رسیده است.تعداد قسمت‌های سریال به گفته کارگردان این اثر، ٣٤ قسمت است .

عزیزالله حمیدنژاد کارگردان این اثر پس از اتمام تصویربرداری گفته: «به همه دست‌اندرکاران عوامل پشت دوربین و جلوی دوربین خسته نباشید می‌گویم و دست تک‌تک شما را می‌بوسم که در شرایط بسیار بد اقتصادی پایمردی به خرج دادید و با جان‌ودل کار کردید تا این سریال عاشقانه تاریخی به سرانجام برسد تا باشد که با پخش بدون کم‌وکاست این سریال خستگی از تنتان به در رود».
زورآزمایی چاوشی و مازیارفلاحی در سیما
سال گذشته بود که اعلام شد عوامل سریال «هاتف» برای تیتراژ این سریال درحال مذاکره با محسن چاوشی‌اند. در ادامه محسن چاوشی در پیامی هرگونه همکاری با تلویزیون را تکذیب کرد و یادآور شد تا وقتی که اخلاق و منش اهالی تلویزیون تغییر نکند، هیچ همکاری با این رسانه نخواهد داشت: «همین که اجازه بدهید این سالی دوسالی یک آلبوم ما بی‌عقده‌ خودکارهای قرمز منتشر شود و برسد دست اهلش، از شما سپاسگزارم وگرنه مرا چه به سریال و تلویزیون و... آن‌هم وسط این بلبشوها و سوءاستفاده‌های اسمی و رسمی... نگذارید کارد به استخوان برسد و کار به جان. » چاوشی کمی بعدتر اثری را با عنوان مریض‌حالی برای تیتراژ سریال سایه‌بان به کارگردانی برادران محمودی منتشر کرد.

مازیار فلاحی و «مینو»
مازیار فلاحی قطعه‌ای عاشقانه برای تیتراژ مجموعه تلویزیونی مینو به کارگردانی امیرمهدی پوروزیری و تهیه‌کنندگی مهدی همایونفر می‌خواند.تازه‌ترین محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج از اواسط آذر هرشب از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.سریال ٢٧ قسمتی «مینو» در بوستان ولایت، آبادان، خرمشهر، شهرک سینمایی دفاع مقدس و شهرک سینمایی غزالی تصویربرداری شده و با پایان‌یافتن مراحل فنی آماده نمایش از رسانه ملی است. «مینو» روایتی از مقاومت مردم خرمشهر در زمان آغاز جنگ تحمیلی است که داستان آن در ماه‌های منتهی به اشغال این شهر می‌گذرد و قصه عاشقانه‌ای است بین یک جاسوس عراقی و یک پرستار که فضای ملتهب جنگ آن را دستخوش فراز و فرودهای بسیار می‌کند.

عوامل اصلی این مجموعه عبارتند از؛ مجری طرح و مدیرتولید: وحید معدنی. نویسندگان: علی دلگشایی، احسان فکا و سلمان فرخنده.بازنویسی: مینا خدیوی. بازیگران: عباس غزالی، سیاوش طهمورث، محمود پاک‌نیت، پروانه معصومی و... مازیار فلاحی تیتراژ آثاری چون «بی‌ستاره»، «دختران» و «پروانگی» را در کارنامه خود دارد. او همچنین تیتراژ سریال هفت‌سنگ را هم کار کرده. فلاحی می‌گوید: «من آهنگساز فیلم هستم، موسیقی متن هم می نویسم و تیتراژ هم برای من جزیی از موسیقی فیلم است».


کد مطلب: 165424

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/165424/زورآزمایی-چاوشی-مازیارفلاحی-سیما

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir