کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برانکو: از خاورمیانه و شرق دور پیشنهاد دارم

بیرانوند جریمه شدچون خوب دروازه‌بانی کرد!

ایسنا , 3 آذر 1397 ساعت 15:31

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تبریز درباره بازی فردای تیمش با تراکتورسازی گفت: حریف مثل ما هواداران زیادی دارد و رفته‌رفته عملکرد بهتری داشته است.


برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نشست خبر پیش از بازی با تراکتورسازی گفت: در کنار احترام به همه تیم‌ها ما سه داربی بزرگ داریم. یکی برابر استقلال، یکی برابر سپاهان و یکی هم برابر تراکتورسازی. به خاطر این نوع بازی‌های زیباست که به فوتبال پرداخته می‌شود. تراکتورسازی برابر سپیدرود یک ورزشگاه پر از تماشاگر داشت. هواداران ما و آنها به ورزشگاه می‌آیند و انتظار یک جو خوب را دارم. تراکتورسازی به خاطر نتایج خوب اخیرش وضعیتی مثل ما دارد. تعداد زیادی بازیکن جدید داشتند و طبیعی بود که از اول فصل خوب نباشند و رفته رفته بهتر شوند.

او ادامه داد: بشار امروز در تمرینات حاضر شد و همه به جز انصاری و ماهینی آماده بازی هستند. همه بازیکنان من به کیفیتشان واقف هستند و این من را خوشحال می‌کند. یک کمی مانده بود ما قهرمان آسیا شویم. این یک انگیزه است تا بهتر شویم و تمرکزمان را روی لیگ و جام حذفی بگذاریم.برانکو در مورد ضعف در عمق خط دفاعی پرسپولیس هم بیان کرد: مشکل همیشه می‌تواند در طول بازی پیش بیاید. ما هم در ایران و هم در آسیا نشان دادیم بهترین خط دفاعی را داریم. هیچ نگرانی بابت از خط دفاعی‌ام ندارم. کاشیما بدون موقعیت گل به ما دو گل زد. فوتبال همین است. اگر تیمی اشتباه نکند همه بازی‌ها صفر بر صفر می‌شود. این‌ها جذابیت فوتبال است.

او در مور جریمه شدن بیرانوند به خاطر اتفاقات دیدار با سایپا هم گفت: هیچ چیزی نمی‌تواند ما را به هم بریزد. اگر کار طبق برنامه پیش می‌رفت ما باید با سپاهان بازی می‌کردیم. نمی‌دانستم بیرانوند جریمه شده است. فکر کنم به خاطر این که خوب دروازه‌بانی کرده جریمه شده است.برانکو همچنین درباره وضعیت خودش در تیم گفت: من اول فصل هم پیشنهاد جدی هم داشتم اما ما تصمیم گرفتیم بمانیم و نخواستیم باشگاه را در آن شرایط سخت تنها بگذاریم و می‌خواستیم بجنگیم. من الان هم از خاورمیانه و هم شرق آسیا پیشنهاد دارم اما تمرکز من روی بازی‌های پیش رو است. این که می‌گویند بند فسخ ٣٠٠ هزار دلاری در قرارداد من است صحت ندارد.

سرمربی پرسپولیس در مورد صحبت‌های کاپیتان‌های دو تیم در مورد متوقف کردن بازی به خاطر توهین‌های قومیتی هم گفت: ورزش ورزش است. من از بیانیه دو کاپیتان لذت بردم.آنها نشان دادند ورزشکاران و دوستان بزرگی هستند. فوتبال برای آنها یک ورزش احترام‌آمیز است. باید به آنها افتخار کرد. در بازی با کاشیما نشان دادیم هواداران چگونه هستند. بازی که همه به آن افتخار کردند. در بازی فردا هم کاپیتان‌های دو تیم برای تیم‌هایشان تلاش می‌کنند. ورزشکاران برای جوانان الگو هستند و باید الگوهای مثبتی باشند.


کد مطلب: 165461

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/165461/بیرانوند-جریمه-شدچون-خوب-دروازه-بانی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir