به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۱۶۵۴۹

معرفی اپلیکیشن‌مفیدبرای علاقمندان فوتبال

گروه علمی و فناوری: اگر دوست دارید پیگیر اخبار باشگاه مورد نظر خود باشید یا در بازی فوتبال خبره شوید و راهکارهای بازی بهتر را بدانید، می‌توانید از این اپلیکیشن‌ها که برای سیستم عامل‌های اندروید و آی فون هستند، استفاده کنید.
Score!-Classic-Goals
Sky Sports Live Football Score Centre
اندروید، iOS و بلک بری
برای اینکه همیشه به همه اخبار و نتیجه بازی های فوتبال در سراسر دنیا دسترسی داشته باشید می توانید از اپلیکیشن نتیجه مسابقات زنده فوتبال اسکای استفاده کنید. درصفحه نخست این اپلیکیشن می توانید در یک نگاه از اخبار جدید و نتیجه ها تا آن لحظه اگاه شوید. جذابیت این اپلیکیشن این است که اطلاعات آن هر دقیقه به روزرسانی می شوند و برای مسابقات زنده دنیا بسیار مناسب است. کاربر می تواند عکس های مسابقه، ترکیب تیم و آمار بازی را با این اپلیکیشن ببیند.

می توانید تیم مورد علاقه خود را به این نرم افزار بدهید تا از همه کارهای آنها در لحظه اطلاعات کسب کنید. به طور همزمان نیز نتیجه یک مسابقه فوتبال دیگر را می توانید پیگیری کنید. تب مسابقات این اپلیکیشن، اطلاعات، نام و نتیجه بازی هایی که در آن روز در لیگ های مختلف دنیا برگزار و انجام می شوند را به شما نمایش می دهد.



Score! World Goals
iOS

اگر دوست دارید بهترین بازی های فوتبالیست های مطرح دنیا را تماشا کنید، بهتر است اپلیکیشن Score! World Goals را روی گوشی موبایل خود دانلود و نصب کنید. این اپلیکیشن ۴۰۰ تا از بهترین گل های تاریخ در لیگ های داخلی، جام اروپا و بازی های بین المللی را در خود دارد که می توانید در هر لحظه و هرکجا، هر کدام را دوست داشتید تماشا کنید.
البته این اپلیکیشن چندین گزینه و حالت مختلف نیز دارد که کاربر می تواند مثلا با انتخاب گزینه «آماتور» تعیین کند که توپ باید به چه کسی و چگونه پاس داده می شد. پس از گذراندن این مرحله، وارد مرحله «حرفه ای» می شوید.

Adidas Snapshot
iOS
با اینکه تمرین زیاد می تواند باعث بهبود بازی و عملکرد شمادر زمین بازی بشود اما با دانستن نقاط ضعف خود بهتر و سریع تر می توانید پیشرفت کنید. برای این منظور می توانید از اپلیکیشن Adidas Snapshot استفاده کنید که همه ضربه های شما را ضبط و سرعتتان را محاسبه می کند. حتی فاصله و زاویه شوت های شما را نیز مشخص می کند. پس از ضبط فیلم تمرینات خود می توانید آنها را در حالت های اسلوموشن یا حتی فریم به فریم تماشا کنید تا به خوبی ایراد کار خود را متوجه شوید.

Sun+ Goals
اندروید و iOS

اگر نمی توانید و نمی خواهید برای تماشای همه مسابقه های فوتبال پول بدهید تا مشترک شبکه های پولی بشوید، Sun می تواند به شما کمک کند. این اپلیکیشن همه لحظه های ناب بازی های مختلف در طول لیگ های برتر ۳۸۰ سابقه را در عرض یک دقیقه در اختیار شما قرار می دهد.
این اپلیکیشن، در کنار کلیپ مسابقات فوتبال، اخبار، حاشیه ها، شایعات و گزارش های گروه SunSport، مسابقات آینده، نتایج تا آن لحظه و گزارش های مختلف بازی را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد. با فعال کردن سیستم هشدار این نرم افزار می توانید هر زمان که گل جدیدی به ثمر رسید، ویدئوی آن را تماشا کنید. یعنی اپلیکیشن به شما اعلام می کند گل شده و ویدئوی آن آماده است. اگر هر هفته دو پوند هزینه اشتراک پرداخت کنید از امکانات بیشتری برخوردار خواهید شد.

FourFourTwo Football Stats Zone
iOS
این اپلیکیشن آمار همه بازی های جدید فوتبال را در اختیار کاربر قرار می دهد و می توانید با آن برای خود یک کارشناس فوتبال بشوید. در این نرم افزار همه پاس ها، شوت، تکل، در هوا زدن ها را ببینید و بازیکن ها یا تیم های مختلف را با هم مقایسه کنید و ببینید کدام یک بهتر و قوی تر ظاهر شده است و مثلا کدام بازیکن روی برد یا باخت بازی تاثیر بیشتری داشته است.
مرجع : برترینها