به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۹/۰۴ ساعت ۲۲:۳۷
کد مطلب : ۱۶۵۵۳۳

لیگ برتر؛ استقلال مقابل قعرنشین پیروز شد

گروه ورزشی: تیم استقلال تهران یکشنبه شب و در آخرین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر تیم قعرنشین استقلال خوزستان را با نتیجه کم‌رنگ یک بر صفر شکست داد و به رده ششم صعود کرد.
لیگ برتر؛ استقلال مقابل قعرنشین پیروز شد
به گزارش ایرنا؛ «وینفرد شفر» که برای برگزاری این دیدار همراه با شاگردان خود به ورزشگاه «غدیر اهواز» سفر کرده بود تیمش را با ترکیب مهدی رحمتی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، فرشاد محمدی مهر، میلاد زکی پور، علی کریمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری، روح الله باقری و الحاجی گرو به میدان فرستاد و با نتیجه یک بر صفر استقلال اهواز را مغلوب کرد.
 
«روح الله باقری» در دقیقه 29 تنها گل این دیدار را درون دروازه حریف جای داد و برتری تیم خود را رقم زد. بازیکنان تیم استقلال تهران با کسب سه امتیاز این دیدار 18 امتیازی شدند و با سه پله صعود در جدول رده بندی لیگ برتر در جایگاه ششم ایستادند، استقلال خوزستان نیز با تنها چهارامتیاز در قعر جدول ماند. نیمه نخست با برتری تیم استقلال تهران آغاز شد و شاگردان شفر با دراختیار داشتن توپ و میدان به صورت متناوب حملات متعددی روی دروازه حریف طراحی کردند که البته در گلزنی موفق نبودند. در نقطه مقابل بازیکنان تیم میزبان تنها چشم به ضد حملات داشتند و فرصت هایی برای گلزنی ایجاد کردند اما هیچ کدام به گل تبدیل نشد.

دردقیقه 29 سرانجام تلاش بازیکنان تیم استقلال تهران نتیجه داد و این تیم به گل رسید. در این دقیقه باقری در یک ضد حمله سریع درعمق خط دفاع حریف صاحب توپ شد و پس از جا گذاشتن مدافعان استقلال خوزستان و دریبل «فرزین گروسیان» سنگربان این تیم گلزنی کرد. در این صحنه گروسیان با خروج اشتباه خود از دروازه، مقصر اصلی دریافت این گل بود. در دیگر اتفاق قابل توجه این دیدار در نیمه نخست، باید به بارش شدید تگرک و توقف پنج دقیقه ای این بازی اشاره کرد. در نیمه دوم «کریم بوستانی» سرمربی موقت تیم استقلال خوزستان در ترکیب تیم خود تغییراتی ایجاد کرد تا نتیجه بازی را برگرداند اما این تغییرات نیز مثمر ثمر نبود و باز هم آبی های تهران تیم برتر میدان بودند.

روند کسالت آور این بازی در دقایق باقی مانده این دیدار ادامه یافت تا هواداران در این نیمه بازی زیبایی را از دو تیم شاهد نباشند و سرانجام بازی با همان نتیجه یک بر صفر به پایان رسید. هشت هزار و 500 نفر از نزدیک این دیدار را در ورزشگاه غدیراهواز تماشا کردند. قضاوت این دیدار برعهده «محمد حسین زاهدی فر» بود. او در این دیدار به «فرشید باقری»، « فرشید اسماعیلی» و «فرشاد محمدی مهر» بازیکنان تیم استقلال تهران و «میثم شاه مکوندزاده» بازیکن تیم استقلال خوزستان کارت زرد نشان داد و این بازیکنان را جریمه کرد.
ترکیب تیم استقلال خوزستان:
فرزین گروسیان، احمد آل نعمه، ساسان شیرمردی، ایوب کلانتری، رضا درویشی، وحید خشتان، ایمان مبعلی، مصطفی کیانی، مهرداد پورابوالقاسم، میثم شاه مکوند زاده و فرید امیری.

جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هشت مسابقه هفته سیزدهم