به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب : ۱۶۵۷۰۳

ال‌جی در فکر عرضه یک گوشی با 16 لنز است!

گروه فناوری: غول فناوری کره‌ای در تلاش برای ساخت یک گوشی هوشمند با حداقل 16 دوربین در یک چینش 4x4 است که بتواند فیلم‌های سه بعدی بگیرد و با فناوری هوش مصنوعی، امکانات جدیدی را در دسترس کاربر قرار دهد.
ال‌جی در فکر عرضه یک گوشی با 16 لنز است!
 اگر وجود پنج دوربین در گوشی LG V40 ThinQ به نظر شما خیلی زیاد می‌آید، نظرتان راجع به 16 دوربین چیست؟شرکت کره‌ای ال‌جی طبق یک اختراع که به تازگی ثبت کرده است، احتمالا به دنبال ساخت یک گوشی هوشمند با 16 دوربین و در یک چینش ماتریس 4x4 است.این گوشی احتمالا برای ثبت یک صحنه از چندین چشم انداز طراحی شده است که به شما این امکان را می‌دهد که فیلم‌های سه بعدی بگیرید و عکس‌ها و فیلم‌ها را به راحتی دستکاری کنید. به عنوان مثال، سر اشخاص یا مثلا عروسک‌های موجود در صحنه را به هر زاویه دلخواه بچرخانید یا به طور کامل با چیز دیگری جایگزین کنید.ال‌جی در یک مثال توضیح داده است که چگونه می‌توانید بهترین عکس را در یک سری عکس انتخاب کنید یا یک عکس را از زوایای مختلف ایجاد کنید.در مثال دیگری، شما می‌توانید دور سر یک فرد خط بکشید. سیستم هم از هوش مصنوعی برای تشخیص وی و جستجو برای هر عکس دیگر از آن شخص استفاده می‌کند.

سپس می‌توان آن عکسی را که چهره وی بهتر افتاده است را در عکس حاضر جاگذاری کرد.با توجه به این حق ثبت اختراع، این گوشی هوشمند به شما اجازه استفاده از دوربین اصلی را برای گرفتن سلفی با استفاده از یک آینه می‌دهد! بله، همان نوع از تکنولوژی که در گوشی‌های قدیمی و دوربین‌های جمع و جور استفاده می‌شد.هیچ نشانه‌ای از این که ال‌جی چه زمانی این گوشی را عرضه می‌کند، وجود ندارد.چند سال پیش، مسابقه در بالا بردن کیفیت دوربین‌ها بر حسب مگاپیکسل بود و اکنون سازندگان گوشی از طریق افزودن دوربین‌های بیشتر در تلاش برای جذب مشتری هستند. مسئله‌ای که اکنون در حال شیوع است، چرا که گلکسی A9 سامسونگ دارای چهار دوربین در پشت است و نوکیا به زودی یک مدل را با پنج دوربین در پشت عرضه خواهد کرد.بنابراین احتمالا در آینده‌ای نه چندان دور باید منتظر تسخیر پشت گوشی‌هایمان توسط لنزها باشیم.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: ال جی