به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب : ۱۶۵۷۷

اصفهانيان: بامحسن‌قهرمانی برخوردمی‌شود

گروه ورزشی: رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با اشاره به اتفاقات دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس تاکید کرد: بر اساس آنالیز این بازی توسط اعضای دپارتمان، مشخص است که داوری پر اشتباه بوده و بی‌شک طبق قوانین و آئین‌نامه کمیته داوران با کادر داوری این دیدار برخورد خواهدکرد.
فریدون اصفهانیان درخصوص قضاوت دیدار سپاهان اصفهان و پرسپولیس در هفته دهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور ضمن بیان مطلب فوق گفت: هنوز گزارشی از این دیدار به دستم نرسیده اما طبق مذاکراتی که با اعضای دپارتمان داوری صورت گرفت و بر اساس آنالیز این بازی توسط اعضای دپارتمان، مشخص است که داوری پر اشتباه بوده و بی‌شک طبق قوانین و آئین‌نامه کمیته داوران با کادر داوری این دیدار برخورد خواهد شد. وی همچنین افزود: همانطوری که برای عملکرد خوب داوران تشویق درنظر گرفته می‌شود، برای عملکرد نامطلوب‌شان نیز مطابق مقررات جریمه‌های قانونی در نظر گرفته می‌شود.

رئیس کمیته داوران که با سایت فدراسیون فوتبال گفتگو می‌کرد، در خصوص اعتراضاتی که از سوی مسئولان تیم‌ها به داوری این دیدار شده، تاکید کرد: پس از بررسی مطالبی که عنوان شده، آنها را به مقامات رسمی فدراسیون فوتبال ارائه می‌دهیم تا تصمیم‌گیری نهایی در مورد مصاحبه‌هایی که انجام شده، صورت گیرد.

اصفهانیان همچنین درباره سه دیدار گسترش فولاد با ذوب‌آهن، فجرسپاسی با استقلال خوزستان و نفت تهران با ملوان بندرانزلی گفت: گزارش ناظران این سه بازی نشان می‌دهد که بازی بدون مشکل و با قضاوت خوب داوران همراه بوده است و اشتباهی که بر نتیجه بازی و ایحاد تشنج در مسابقه از سوی تصمیمات داور اعلام شده، صورت نگرفته است.
مرجع : مهر

۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۱۵:۳۰
آقای اصفهانیان

این نفر دیگه صلاحیت داوری نداره (131857)
هیراد
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۱۵:۳۹
برخورد بشه. دیگه چه سودی داره؟ داور هر کار دلش بخواد میکنه، ضررشو تیم میکنه. آخرشم فوقش جریمه نقدی میکننش یا چند هفته محروم میشه از قضاوت. (131867)
آنتی ویروس
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۱۷:۰۰
چه فایده!
6 امتیاز مفتی مفتی به سپاهان از بازی با پرسپولیس و استفلال دادند
تازه دقت کردید:فریدون "اصفهانیان" رییس کمیته داوران!! (131913)
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۲۰:۵۶
عزیزم اصفهانیان جد اندر جد زنجانیه نه اصفهان (132020)
محمود
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۱۷:۰۰
اقای قهرمانی نیاز به روانکاو دارد چون با اخمهای هولناک وخندهای بی مورد او نشان دهنده این است که میخواهد همیشه جلب توجه کند و سر تیتر خبرها باشد (131914)
مهرداد
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۱۷:۳۴
خسته نباشید واقعا! اون داوره اسمش یادم نیست بازیه پرسپولیس داماشو دقیقه 92 ناتموم کرد گند زد به پرسپولیس! پرسپولیسی که دور رفت باشگاه های آسیا به همه 4تا 4تا میزد! بعد اون بازی فروپاشید دیگه! دور برگشت افتضاح شد! تو لیگ به اون وضعیت افتاد! بعدش چیکار کردین؟ قبل اینکه شما مجازات کنید طرف خودش خداحافظی کرد! اینقدر بهشون پول میدن که راحت داوریو با مظلوم بازی کنار میزارن! طلبکارم هستن! تا وقتی که مثل لیگای خارجی با این تبانیا داور خریدنا برخورد قضایی نشه همینه! اونی که تبانی میکنه میدونه که قراره محروم شه ولی اونقدی میگیره که محرومیت واسش مهم نباشه! . . . (131923)
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۱۷:۵۹
خدا رو شکر یک بار برای پرسپولیس این اتفاق افتاد تا برخوردی را شاهد باشیم اما هنوز که هنوزه گلی که داور برای پرسپولیس در بازی با سپاهان گرفت که توسط حیدری زده شد معلوم نشده که صحیح بود یانه.این اول فصله واون آخر فصل بود. (131928)
کریم
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۱۸:۲۴
هر موقع با داوران دیدارهای استقلال با سپاهان و ذوب آهن و . . . برخورد کردید با این داور هم برخورد کنید . (131940)
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۲۲:۰۹
کریم جان این اشتباه نبود افتضاح بود. (132051)
علی
United States
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۱۹:۳۷
واقعا با اشتباه داوری یک تیم واز همه مهمتر طرفداران نا بود میشوند و در عوص تیم مقابل سود می بره باید در این مواقع قانون سختی باشد تا جای اشتباه برای داور باقی نگذارد واقعا پرپولیس سمه داغ شد (131965)
سام
Latvia
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۲۲:۰۷
ضرر مالی که این باخت به پرسپولیس زده رو کمیته داوران باید جبران کنه (132050)