کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اصفهانيان: بامحسن‌قهرمانی برخوردمی‌شود

مهر , 30 شهريور 1392 ساعت 15:17

گروه ورزشی: رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با اشاره به اتفاقات دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس تاکید کرد: بر اساس آنالیز این بازی توسط اعضای دپارتمان، مشخص است که داوری پر اشتباه بوده و بی‌شک طبق قوانین و آئین‌نامه کمیته داوران با کادر داوری این دیدار برخورد خواهدکرد.


فریدون اصفهانیان درخصوص قضاوت دیدار سپاهان اصفهان و پرسپولیس در هفته دهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور ضمن بیان مطلب فوق گفت: هنوز گزارشی از این دیدار به دستم نرسیده اما طبق مذاکراتی که با اعضای دپارتمان داوری صورت گرفت و بر اساس آنالیز این بازی توسط اعضای دپارتمان، مشخص است که داوری پر اشتباه بوده و بی‌شک طبق قوانین و آئین‌نامه کمیته داوران با کادر داوری این دیدار برخورد خواهد شد. وی همچنین افزود: همانطوری که برای عملکرد خوب داوران تشویق درنظر گرفته می‌شود، برای عملکرد نامطلوب‌شان نیز مطابق مقررات جریمه‌های قانونی در نظر گرفته می‌شود.

رئیس کمیته داوران که با سایت فدراسیون فوتبال گفتگو می‌کرد، در خصوص اعتراضاتی که از سوی مسئولان تیم‌ها به داوری این دیدار شده، تاکید کرد: پس از بررسی مطالبی که عنوان شده، آنها را به مقامات رسمی فدراسیون فوتبال ارائه می‌دهیم تا تصمیم‌گیری نهایی در مورد مصاحبه‌هایی که انجام شده، صورت گیرد.

اصفهانیان همچنین درباره سه دیدار گسترش فولاد با ذوب‌آهن، فجرسپاسی با استقلال خوزستان و نفت تهران با ملوان بندرانزلی گفت: گزارش ناظران این سه بازی نشان می‌دهد که بازی بدون مشکل و با قضاوت خوب داوران همراه بوده است و اشتباهی که بر نتیجه بازی و ایحاد تشنج در مسابقه از سوی تصمیمات داور اعلام شده، صورت نگرفته است.


کد مطلب: 16577

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/16577/اصفهانيان-بامحسن-قهرمانی-برخوردمی-شود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir