به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۱۶۵۸۶۲
حاجیلو:

کی روش شرایط تیم‌ها را درک کند

گروه ورزشی: سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: تعامل مجموعه استقلال با کی روش بسیار خوب است و ما امیدواریم او هم شرایط ما را درک کند.
کی روش شرایط تیم‌ها را درک کند
اصغر حاجیلو گفت: خوشحالم که توانستیم به یک پیروزی دیگر دست پیدا کرده و موقعیتمان را در جدول بهبود ببخشیم و امیدوارم این روند در دو بازی آینده هم ادامه پیدا کند تا به هدفمان که رسیدن به صدر جدول است، نزدیک شویم.وی در پاسخ به این سئوال که چرا استقلال با تیم ملی تعامل نکرده و اجازه نمی دهد بازیکنانش به مرکز پک بروند گفت: این تصمیم سرمربی تیم است. البته مجموعه استقلال همیشه با تیم ملی تعامل داشته و شاید یکی از سرمربیان لیگ برتری که همیشه در دیدارهای تدارکاتی تیم ملی به ورزشگاه می آید، وینفرد شفر است. همه ما دوست داریم که تیم ملی کشورمان در جام ملت های آسیا قهرمان شود زیرا این افتخاری بزرگ برای فوتبال ایران است.وی تاکید کرد: اما یک نکته اینجا وجود دارد و آن این است که همانطور که کارلوس کی روش بدنبال این است همه نفرات خود را در تیم ملی داشته باشد سرمربی ما هم دوست دارد تمام بازیکنانش در تمرینات حضور پیدا کنند تا بتواند نتایج خوبی کسب کند زیرا اگر چنین اتفاقی نیفتد او باید پاسخگوی هواداران باشد.حاجیلو در ادامه گفت: همیشه اولویت برای ما تیم ملی بوده و این موضوعی است که همه باید به آن احترام بگذاریم اما حق باشگاهها هم نباید نادیده گرفته شود زیرا شفر هم به بازیکنانش نیاز دارد و نمی خواهد به راحتی امتیازات لازم را در لیگ از دست بدهد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سئوال که شما در یک مصاحبه رادیویی گفته بودید که اساسا کمیته فنی در ایران نقشی ندارد خصوص تیم هایی که سرمربی خارجی دارند، گفت: من این چنین عنوان نکردم. من گفتم که کمیته فنی نباید در ریز خیلی مسائل دخالت کند. کمیته فنی یک اتاق فکر است و کسانی که در این اتاق حضور دارند با هم جلسه می گذارند، صحبت می کنند و نظارت خود را مکتوب به سرمربی ارائه می کنند اما نباید کمیته فنی در ریز مسائل ورود کند و نظرات غیر از نظرات فنی داشته باشد.وی گفت: منظور من در این خصوص تنها یک تیم نیست، بحث من کلی است و اعتقاد دارم کمیته فنی باید در خصوص مسائل فنی مشاوره بدهد.حاجیلو تاکید کرد: این مشکلات در زمانهای گذشته هم بوده، چه در زمان مربیگری علی پروین، چه در زمان مربیگری مرحوم حجازی و مرحوم پورحیدری.سرپرست تیم فوتبال استقلال در پایان خاطرنشان کرد: حضور یک کمیته فنی خوب در هر تیمی می تواند موثر واقع شود و مطمئن باشید در استقلال این اتفاق صورت گرفته و تعامل خوبی بین اعضای کمیته فنی و سرمربی تیم وجود دارد.
مرجع : مهر
برچسب ها: کی روش