به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب : ۱۶۵۸۷
مهران مدیری به وعده خود عمل کرد

توزیع آخرین قسمت از مجموعه«ویلای من»

گروه فرهنگ وهنر:‌ با توزیع آخرین قسمت ویلای من مهران مدیری به وعدهای خود در خصوص پخش این مجموعه در شبکه نمایش خانگی عمل کرد.
توزیع آخرین قسمت از مجموعه«ویلای من»
آخرین قسمت ویلای من روز گذشته 29 شهریور ماه در سراسر کشور توزیع شد و مهران مدیری به وعده های خود عمل کرد. او در ابتدای مجموعه ویلای من قول داده بود که این سریال به شکلی مرتب توزیع شده و به پایان برسد و تمام جوایز وعده داده شده به مخاطبان برگزیده تحویل داده شود.شرکت گلرنگ رسانه به عنوان حامی مالی مسئولیت ارائه جوایز و پخش این مجموعه را برعهده داشت.

ویلای من سریال کمدی ۴۰ قسمتی به تهیه کنندگی و کارگردانی مهران مدیری و فیلمنامه ‌نویسی امیر مهدی ژوله و خشایار الوند است که در بسته ‌بندی ‌های دو قسمتی در ۲۰ مجموعه در شبکه نمایش خانگی توزیع شد. در این مجوعه بازیگرانی چون سیامک انصاری، برزو ارجمند، کمند امیرسلیمانی، رابعه اسکویی، الیکا عبدالرزاقی، مهدی فقیه ، هادی کاظمی و عارف لرستانی حضور داشتند.

۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۱۶:۰۷
بسیار کار شاهکاری بود! از فیلم های پشت صحنه معلوم است آقای مهران مدیری اگر نتوانست مردم را با این سریال آبکی بخنداند بجاش خودش و تیمشان حسابی خندیند. (131881)
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۱۶:۱۲
ویلای من مدیری نسبت به کارای گذشتش از کیفیت کمتری برخوردار بود اما بازهم از طنز های که رسانه میلی پخش می کنه بهتره!! (131887)
معین ناظمی از مشهد
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۱۶:۱۲
اینا دیگه خودشونو مسخره کردن از این تابلو تر نمیشه دنبال پول باشن . از جیب مردم بدبخت ذره ذره در میارن ، خودشونو به عرش میرسونن یکی نیست بگه همین کمدی مضحک ویلای من به چه درد مردم خورد یا اصلا چه پیامی داشت و یا اصلا چه مشکلی رو حل کرد مهران مدیری و دار ودسته اش افتادن توی خط پول مفت دراوردن . (131888)
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۰۷:۵۸
كاري نداره نخر خب!!! اگه همه اينطور فكر كنن ورشكست ميشن ميرن پي كارشون (132241)
س
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۱۸:۰۷
بالاخره یه سریال رو به اخرش رسوندن (131931)
مهدی 92
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۲۲:۳۹
بازیگران این فیلم فکر میکنند ستاره های درجه یک هالیودند (132088)