به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ ساعت ۱۷:۴۳
کد مطلب : ۱۶۶۰۶۳

ارز مسافرتی ارزان شد

گروه اقتصادی: یورو مسافرتی امروز در بانک‌ها حدود ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان عرضه می‌شود که نسبت به آخرین روز هفته گذشته حدود ۷۰۰ تومان کاهش قیمت داشته است.
ارز مسافرتی ارزان شد
شعب ارزی بانک‌ها در صورت تکمیل بودن مدارک مسافران، تا ۵۰۰ یورو برای سفر به کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع و تا سقف ۱۰۰۰ یورو به سایر کشورها ارائه می‌کنند که نرخ آن در شعب ارزی بانک‌ها ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان است. این نرخ امروز نسبت به چهارشنبه هفته گذشته حدود ۷۰۰ تومان کاهش داشته است.

نرخ خرید دلار در بانک‌ها کاهش یافت
همچنین تا ساعت ۱۳ امروز (۱۱ آذر)، نرخ خرید دلار با کاهش نسبت به روز گذشته در شعب ارزی بانک‌ها ۱۱ هزار و ۱۴۸ تومان است. از سوی دیگر، نرخ خرید یورو در شعب ارزی بانک‌ها نیز نسبت به چهارشنبه هفته گذشته کاهش قیمت داشته و بانک‌ها امروز هر یورو را ۱۲ هزار و ۶۲۱ تومان خریداری می‌کنند.نرخ خرید هر پوند انگلیس نیز در بانک‌ها ۱۴ هزار و ۲۳۵ تومان اعلام شده است. چهارشنبه هفته گذشته نرخ خرید دلار در بانک‌ها ۱۱ هزار و ۷۷۳ تومان و یورو ۱۳ هزار و ۲۹۶ تومان بوده است.نرخ خرید ارز در بانک‌ها، از زمان اعلام تا هفته گذشته عموما رو به افزایش بوده است؛ به طوری‌ که نرخ خرید دلار در شعب ارزی بانک‌ها در ابتدا از ۹۵۰۰ تومان آغاز شد و به بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان نیز رسید. با این حال از حدود سه هفته پیش بانک‌ها نرخ خرید دلار را کاهش دادند اما در هفته گذشته بار دیگر نرخ خرید دلار در بانک‌ها افزایش محسوسی داشت؛ تا جایی که در روز چهارشنبه (۷ آذر) از بازار آزاد بیشتر شد.بر اساس اعلام صرافی‌ها، نرخ فروش لیر امروز در بازار غیر رسمی ۲۴۰۰ تومان، نرخ فروش درهم ۳۵۵۰ تومان و نرخ فروش پوند نیز ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان است.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: ارز مسافرتی