به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۵۴
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ساعت ۲۱:۴۸
کد مطلب : ۱۶۶۰۷
مافیای فوتبال ایران با قدرت جولان می دهند!

آقای قهرمانی لطفا بی خیال این فوتبال شوید

گروه ورزشی: باید گفت آقای قهرمانی بی خیال این فوتبال شوید و اگر این کار را نمی کنید حداقل دیگر برای استقلال و پرسپولیس سوت نزنید، این دو تیم حداقل 50 میلیون هوادار دارند و تصمیم های اشتباه شما مثل مته ای است که مغز آنها را سوراخ می کند.
آقای قهرمانی لطفا بی خیال این فوتبال شوید
شب گذشته در دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس با قضاوت پر حرف و حدیث محسن قهرماني همرا ه بود، البته اکثر کارشناسان داوری فوتبال ازجمله نصیرزاده، فنایی، غیاثی، سیار ، رودنیل وچند تن دیگر اشتباه فاحش قهرمانی را تایید کردند. آش آنقدر شور بود که رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با اشاره به اتفاقات دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس تاکید کرد: بر اساس آنالیز این بازی توسط اعضای دپارتمان، مشخص است که داوری پر اشتباه بوده و بی‌شک طبق قوانین و آئین‌نامه کمیته داوران با کادر داوری این دیدار برخورد خواهد شد. رضا غياثي کارشناس داوری در مورد نحوه قضاوت محسن قهرماني در بازي پرسپوليس و سپاهان گفت: بازيکن سپاهان در دقيقه ۴ مسابقه فن کمر خوبي را بر روي مدافع پرسپوليس اجرا کرد که اين مسئله در تصاوير تلويزيوني مشهود بود اما محسن قهرماني صحنه خطا را از زمان شروع آن نمي بيند و وقتي صحنه را ديد که بازيکن سپاهان فن کمرش را کامل کرده و حسيني را نقش زمين کرد.

وي ادامه داد: اگر قهرماني زودتر صحنه را مي‌ديد يقينا بايد به مهاجم سپاهان کارت زرد نشان مي‌دهد و نيازي به گرفتن پنالتي و اخراج ميثم حسيني نبود و اين اشتباهات محسن قهرماني در اين بازي تاثيرگذار بود. این داور که در دربی گذشته به گفته کارشناسان داوری پنالتی پرسپوليس را نادیده گرفته بود ، در هفته اول لیگ یک پنالتی بادآورده مقابل تراکتورسازی برای قرمزها می گیرد که شاید مثلا تلافی پنالتی دربی را کرده باشد! قهرماني آقای خاص داوران و رکورددار اشتباه داوری با ارفاق نزدیک به محسن ترکی، دیگر به یک معضل تبدیل شده است و آمیخته شدن آن با اشتباهات فاحشی که در بازی تیم های بزرگ انجام می دهد شرایط را به گونه ای رقم زده است که باید گفت آقای قهرمانی بی خیال این فوتبال شوید و اگر این کار را نمی کنید حداقل دیگر برای استقلال و پرسپولیس سوت نزنید.این دو تیم حداقل 50 میلیون هوادار دارند و تصمیم های اشتباه شما مثل مته ای است که مغز آنها را سوراخ می کند.

مروری گذرا به کارنامه داوری محسن قهرماني موجب شناخت بیشتر این قاضی! می شود :
قهرمانی که سال گذشته هم بخاطراشتباهات فاحش توسط کمیته داوران دو ماه از قضاوت در لیگ برتر محروم شده است
داور بين‌المللي و خراساني با آن اندام درشت همچنان يکي از مردان تأثيرگذار در ميادين فوتبال است. در يکي، دو سال اخير بحث اضافه وزن اين داور جوان و پرصلابت پيش آمده، ولی خود او آمادگي‌اش را براي قضاوت در بالاترين سطح فوتبال کشور مناسب دانسته!، اما آمار خلاف حرف او را نشان می‌دهد.

اشاره به چند نمونه خالی از لطف نیست:
اعتراف كميته داوران به اشتباه قهرماني؛
هفته نخست لیگ یازدهم: اخراج نادرست‌ هافبك استقلال از سوی كميته تأييد شد. مسئولان تيم استقلال پس از اعلام نظر چند پيشكسوت داوري مبني بر اشتباه محسن قهرماني، داور ديدار استقلال مقابل سپاهان، اعتراض رسمي خود را به كميته داوران اعلام و مسئولان در كميته داوران و سرپرست كميته، اعتراض باشگاه استقلال را اصولي و درست اعلام كردند.  مسئولان در كميته فني پس از بازبيني فيلم ديدار آبي‌ها در مقابل سپاهان اعلام كردند،‌ اخراج اسماعيل شريفات، هافبك استقلال از زمين مسابقه به هيچ وجه کار درستي نبوده و محسن قهرماني، داور اين ديدار درباره اين صحنه كاملا اشتباه كرده كه سوت خود را به صدا درآورده است.

اشتباهات داور استقلال را کشت!
لیگ دهم: محسن قهرمانی، داور بازی حساس استقلال ـ سایپا که گویا از آمادگی بدنی برای داوری برخوردار نیست، با اشتباه خود در عدم اعلام یک پنالتی قضاوتی بحث برانگیز برای خود به یادگار گذاشت. جا ماندن داور بازی از بیشتر صحنه‌های بازی و نگرفتن یک پنالتی برای تیم استقلال، آبی‌پوشان تهرانی را از سه امتیاز بازی محروم کرد. هوشنگ نصیرزاده که به عنوان کارشناس داوری به بررسی صحنه‌های مشکوک بازی پرداخت، اعلام کرد که داور یک پنالتی مسلم استقلال را اعلام نکرده است.

دروازه‌بان استقلال باید اخراج می‌‌شد
لیگ دهم: سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال، با اشاره به اشتباه داور دیدار تیم‌های استقلال ـ راه‌آهن گفت: قهرمانی باید دروازه‌بان تیم استقلال را از زمین بیرون می‌کرد. حسین عسکری با بیان این مطلب گفت: تنها در دیدار استقلال و راه آهن، داور بازی دچار اشتباه شده است. وی افزود: در دقیقه حدود 75 آن دیدار، محسن قهرمانی داور مسابقه باید محمد محمدی دروازه‌بان استقلال را به دلیل اینکه در بیرون از محوطه جریمه، توپ را با دست دفع کرده و موقعیت گلی از تیم راه آهن گرفت، با نشان دادن کارت قرمز از زمین بیرون می‌کرد که وی اصلا تشخیص هند نداده است؛ گاهی داور در تصمیم گیری اشتباه می‌کند، ولی وی اصلا تشخیص نداد!

نقطه عطف کارنامه داوري محسن قهرماني
بزرگترين نقطه عطف کارنامه داوري محسن قهرماني، به ديدار نيمه نهايي جام حذفي فصل 85-86 بازمي‌گردد؛ جايي که قهرماني در دقيقه 86 مسابقه، پنالتي کاملا مشکوکي را عليه پرسپوليس اعلام کرد در حالی که 4 دقیقه تا برتری یک بر صفرپرسپوليس وقت باقی مانده بود ، در یک صحنه مهاجم سپاهان خودش را کنارپژمان نوری بازیکن آنروز قرمزها زمین زد و بدون برخورد با نوری در کمال تعجب یک ضربه پنالتی بسود سپاهان اعلام شد ! تا سرانجام شکست تيم پرطرفدار تهراني مقابل 120 هزار هوادار در وقتهای اضافه ، منجر به تغييرات عمده در بعد مديريتي باشگاه و فني اين تيم شود؛ خطایی که پژمان نوری، بازیکن آن روز پرسپوليس هنوز آن را انکار می‌کند!

قضاوت‌هاي پر حرف و حديث
وی چند فصل اخير قضاوت‌هاي پر حرف و حديث بسياري داشته و بعضا کارهاي عجيب و غريب بسیاري کرده است؛ دو اخراج جالب توجه او در مسابقه حساس استقلال ـ سايپا، فصل 85-86 که منجر به محروميت سياوش اکبرپور و ارشاد يوسفي شد، از ياد هيچ فوتبالدوستي نمي رود.
قهرماني در ليگ هشتم حرفه اي و تا پايان هفته چهاردهم نيز سه بار حاشيه ساز بوده است. در هفته سوم پيکارهاي قهرماني با سوت اشتباه خود، يک پيروزي شيرين را از پرسپوليس در انزلي گرفت و پنالتي عجيبي را در دقايق پاياني مسابقه اعلام کرد. اعمال قانون وي در ديدار دو هفته پيش استقلال ـ ذوب آهن نيز عجيب بود و حرف و حديث بسياري به وجود آورد. در هفته چهاردهم نيز قهرماني با مردود اعلام کردن گل سالم راه آهن در مصاف با مس کرمان، حاشيه ساز شد تا رئيس کميته داوران نيز از اشتباه محرز او بگویند و شخص قهرماني، مجبور به عذرخواهي از راه آهني‌ها شود.

عسکری: محسن قهرمانی پنالتی پرسپولیس را ندید
لیگ دهم: رئیس وقت کمیته داوران فدراسیون فوتبال در تحلیل عملکرد داوران رقابت‌های لیگ برتر، قضاوت‌های صورت گرفته را مطلوب دانست؛ هرچند به برخی اشتباهات داوران نیز اعتراف کرد.  رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره قضاوت داوران در هفته گذشته لیگ برتر گفت: به جز بازی پیروزی و شهرداری تبریز که داور به اشتباه در دقیقه 48 برای پیروزی پنالتی نگرفت، در بازی‌های دیگر صحنه‌های تأثیرگذار نداشتیم.البته موارد بسیار دیگری هم هست که در صورت لزوم به آن می‌پردازیم؛ از جمله قضاوت پر سر و صداي محسن قهرماني بین دو تیم صبا و سپاهان و گرفتن پنالتی مشکوک و تصادف او در هنگام بازگشت از قم و... .

استقلال و ذوب آهن؛وقتی قهرمانی تیم ذوب آهن را از کورس خارج کرد
لیگ برتر سال 87. در این بازی استقلال و ذوب آهن مساوی بودند و بازی با هیجان خاصی در جریان بود.عیسی اندوی دروازه بان ذوبی ها روی یک صحنه توپ را در محوطه 18 قدم در آغوش گرفت.او چند قدم با توپ حرکت می کند و ...محسن قهرمانی وارد عمل می شود و خطای شش ثانیه دروازه بان را اعلام می کند.اتفاقی که اعتراض شدید ذوب آهنی ها را به همراه داشت.در هر صورت خطا اعلام شده بود و استقلالی ها همان توپ را وارد دروازه کردند!دقایقی بعد آبی ها گل دوم را هم به ذوب آهن زدند و تیم صدرنشین آن زمان را شکست دادند.ابراهیم زاده مربی بااخلاق ذوبی ها پس از پایان بازی به قهرمانی لقب مخترع داد که همیشه چیزهای خاصی در قضاوت کردن دارد که مختص خودش است!

و...موارد بسیار دیگر که در صورت لزوم با اسناد معتبر ارائه خواهیم کرد ..
متاسفانه باید بپذیریم که مافیای فوتبال در فوتبال ایران وجود دارد ، قاطعانه عرض می کنیم در شرائطی که اکثر مردم شریف ما از مشکلات اقتصادی رنج می برند عده ای زالو صفت اختاپوس وار به فوتبال ما چسبیده اند ، وبه اکثر شاهرگهای عرصه فوتبال دسترسی دارند و براحتی در این رشته جولان می دهند ....سرمربیگری فوتبال در لیگ برتر در چند سال اخیر به غیر از چند مربی شریف بین حدود 10 مربی دست به دست می شود !؟ بخاطر کارنامه ضعیف امروز از تیم ؟ جدا میشه ، فردا مربی؟ میشه و متاسفانه این قصه همچنان ادامه دارد ...البته حساب مربیان شریفی چون مایلی کهن ، فرکی ، ابراهیم زاده،دایی و گلمحمدی و چندتن دیگر جداست . دو سال قبل وقتی حاجی مایلی و جلالی از فساد در فوتبال گفتند جز چند مانور کوچک و محرومیت مربی چه کرده ایم ؟
محسن ترکی دو سال پیش در بازی تراکتور و استقلال یک پنالتی باد آورده نصیب استقلال کرد و قهرمانی را از تراکتور گرفت ! در صورتی که با همان 3 امتیاز در تبریز این تیم بجای سپاهان قهرمان می شد..
محسن ترکی سال پیش هم در بازی فولاد و استقلال یک پنالتی باد آورده به استقلال هدیه داد تا در پایان لیگ باز هم تراکتور با اختلاف دو امتیاز دستش از قهرمانی کوتاه بماند...
رسول خطیبی مربی گسترش فولاد در گفتگو با خبرگزاری ها گفته بود : از کمیته داوران میخواهیم در بازی تبریزیها از ترکی استفاده نکنند. حرف این مربی معنای فراوان دارد...
شما خودتان را بجای تماشاگران و هواداران بگذارید آیا با این موارد و موارد بسیار مشابه ناخواسته به این فکر نمی کنید که در حال حاضر قهرمانی لیگ برتر شاید طوری برنامه ریزی شده باشد که فقط بین دو تیم خاص دست به دست شود ؟ مطمئن باشید که اجازه نمی دهند تیم شایسته فولاد که شایسته ترین تیم حال حاضر ایران است ، قهرمان شود ...همان طور که ذوب آهن و تراکتورسازی نشدند..
خدا را شکر با 35 سال فعالیت در عرصه خبرنگاری در اکثر رسانه های معتبر هیچگاه ریزه خوار سفره ناکس بودم و به همین دلیل خدای منان را شاکرم

قهرمانی و قاتل جان لنون!
در پایان به مطلبی در سایت قانون اشاره می کنیم که نوشت : جان لنون اسطوره موسیقی آوانگارد جهان، مرد صلح طلب، یکی از 5 چهره بسیار ممتاز و مشهور دنیا، عضو اولیه گروه بیتلز و جذاب ترین چهره هنری قرن بیستم با 4 گلوله که از راه نزدیک توسط دیوید چپمن شلیک شد، دنیا را ترک کرد و رفت. می دانید انگیزه چپمن چه بود؟ فقط اینکه مشهور شود! او جان لنون را کشت تا مشهور شود، همین...
این قضیه، شما را به یاد ماجراجویی های داور دیدار سپاهان و پرسپولیس نمی اندازد؟!
مرجع : تابناک

۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۲۲:۱۰
فوتبال ایرانو فساد گرفته ، فدراسیون از ایتالیا یاد بگیره که با بزرگترین تیم کشورش یعنی یونتوس بدلیل تبانی فرستادش لیگ دو ، صد برابر بدتر داره تو ایران اتفاق میوفته ،
نمونش بقلعه نوعی خیلی مربی بزرگیه که همش قهرمان میشه (132054)
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۲۳:۲۰
بازی با قضاوت داوران ژاپنی تو آسیا ........حسرت پرسپولیسیا (132182)
یک پرسپولیسی
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۲۳:۲۴
جالبه ها ! میدونین چی؟
دیگه علی کریمی نیست به پرسپولیس ضربه بزنه
باید یه بهونه از همین الان جور کنه رویانیان و شیرینی و دایی ! (132128)
محمدی
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۲۳:۵۴
جهانبازی هم هفته گذشته سر استقلال رو برید اما اینجور شلوغش نکردند چرا ؟ (132166)
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۰۰:۱۵
ان شا الله قلعه نوعی و تیمش قهرمان اسیا میشن تا حساب کار دست شما بیاد (132198)
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۲۲:۱۲
مگر مربی ها و بازیکنان اشتباه نمی کنند؟ همه انسان ها اشتباه می کنند،داوران هم اشتباه می کنند. مقاله بی ارزشی بود.
این مطلب سعی در برانگیختن احساسات دارد و به شدت پوپولیستی است. (132057)
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۲۳:۱۴
اشتباه چند بار علیه یه تیم؟یه بار دو بار سه بار چند بار؟اشتباه داوری نه فاجعه داوری.اشتباه داوری وقتی هست که داور یه صحنه رو ببینه و تشخیص اشتباه بده نه اینکه صحنه رو اصلا نبینه و حدث بزنه چی شده.به این اشتباه نمیگن انتقام میگن (132119)
احسان
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۰۰:۰۱
ببینم تو قلعه نوعی نیستی!!!!!!!!:)))))))

البته نه خدایی اون 360 درجه نمیفهمه چقدره چه برسه پوپولیست!! (132195)
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۰۳:۰۰
اشتباه چند بار !؟؟؟ به نظر تو طرفدار احمدي نژاد باشي ! چون اون بنده خدا هم هي اشتباه ميكرد ! عيبي نداره كه !‌ مردم و طرفدار كيلو چند ! (132211)
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۲۲:۱۳
واسه یکمیته داوران متاسفم
دست های پشت پرده از نگه داشتن وی سود می برد.
شاید فنایی و اصفهانیانو رفقا هم که به علی دایی توهین کردند هم جز پشت پرده باشند. کی میدونه؟ (132058)
یک پرسپولیسی
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۲۲:۱۴
وقتی سردارها بی خیال این فوتبال شدند قهرمانی هم میشه !!! (132061)
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۲۳:۰۹
من فکر نمیکنم تو یه پرسپولیسی باشی.اگه یه پرسپولیسی بودی و یه کم هم انصاف داشتی میدیدی که کارایی که همین سردار کارایی کرده که هیچ مدیر ورزشی این کارهارو نکرده (132117)
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۲۳:۲۲
اون یک پرسپولیسی رو خوب اومدی.ببینم رو سر ما دو تا گوش میبینی شما؟ (132126)
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۲۳:۳۸
یک پرسپولیسی!!!!!!!!!!!!! (132138)
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۲۲:۱۹
این فصل قهرمانی "قهرمان" لیگ را تعیین می کند. (132068)
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۲۲:۳۴
شما دقت کنید! اکثر اینا مربوط به پرسپولیس بود! اون بازی کذایی هم که پرسپولیس-داماش بود داور کل بازیو گند زده بود و دقیقه 92 هم بازیو ناتمام کرد! تا اومدن محرومش کنن خداحافظی کرد رفت! بعد اون بازیم بود که پرسپولیس شدیدا افت کرد! خیلی حال کردم اسم ژنرالو جزو مربیای شریف نیاوردین! هر سال با مافیاش میره هر تیمی اون تیمو یا قهرمان یا نایب قهرمان میکنه! ولی میرن آسیا بوریرامو با زور میبرن! حالا شما ببین جلو اف سی سئول چه گندی بزنن! کسی نمیگه اگه اینقد مربی خوبیه چرا ترانسفر نمیشه واقعا! چون هم خودش هم تیمای خارجی میدونن که تو اونجا بدون مافیا هیچ کاری نمیتونه بکنه! (132084)
بابك
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۲۲:۴۰
آقاي عزيز شايستگيهايي. دو تيم استقلال و سپاهان را به پاي مافيا نذلريد ،،،،،سعي كنيد واسه تيم چهارتاييتون يه مربي خوب مثه قلعه نويي و كرانچار بياريد (132089)
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۲۳:۱۱
بابک جان خوبه تیمت بالای جدول نیست!!! یا شایدم یه تیم تایلندی!!! رو بردید اینجوری دور بر داشتید؟!!! (132147)
الیاس
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۲۳:۱۶
همون استق لال شما هم با مافیا پارسال قهرمان شد شیش تایی ها (132121)
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۲۳:۴۰
خوردیش از بس منفی گرفتی (132139)
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۰۲:۵۷
نكه قلعه نويي اصلا از داوري نمي ناله !!!! چرا نظر پرت و پلا ميدي ؟ چيزي خوردي يا مافيا قلقلكت ميده!؟ (132209)
peyman
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۲۲:۴۳
آقای قهرمانی یکم به وجدانت رجوع کن وبه دیشب فکر کن اگه تونستی اروم بگیری کارت خیلی درسته....وگرنه ................... (132092)
نسل دوم
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۰۰:۰۱
شما که میگی 35 سال خبر نگاری و هر چی با لا پایین مقاله رو هم نگاه کردم اسمتون رو هم ندیدم این جور تهمت زدن خوب نیست . اگر میتونی یک مدرک ارائه کن . در تمام دنیا خبرنگارها مثل یک کاراگاه میگردن دنبال مدرک و بعد رو میکنن و حرفشون رو هم میزنن اما تو ایران خبرنگار واسه خودش میبره و میدوزه و حکم صادر میکنه. شما که میگی نمیزارن فولاد قهرمان بشه مگه چند سال پیش قهرمان نشد؟ مگه همین فولاد هفته اول به سپاهان نباخت ؟ مافیا باعث شد؟ من قبول دارم داوری در ایران ضعیفه اما میدونید چرا؟ به چند دلیل :
1- عدم گرایش جوانان با هوش و با استعداد به داوری به دلایل مختلف از جمله مسائل فرهنگی و سطح دستمزد پایین
2- نبود یک مرکز آموزشی تخصصی داوری قوی جهت رشد داوران و کشف استعدادها
3-عدم وجود عدالت در دادن فرصت های مساوی به همه داوران و وجود تبعیض در پخش زنده بازیها از سوی رسانه ملی
4-.... (132194)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۲۲:۵۲
برخی برای شهره شدن متوسل به هرطریقی می شوند.الته قضاوت بحث برانگیز ایشان می تواند دلایل مهم دیگری هم داشته باشد. (132099)
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۲۳:۰۰
خوبه تو همین فصل چند پنالتی برای استقلال نگرفتن و تو بازی با سپاهان، صبا، ذوب آهن و استقلال اهواز به گفته کارشناسان داوری به ضرر استقلال بوده و همه اینو دیدن!!
اگه اینقد اطلاعات داری که این مقاله رو نوشتی، چرا داوری رو توی یک بازی نگاه میکنی و قهرمانی استقلال یا سپاهان در یک فصل رو به یک بازی ربط میدی؟؟!!!! ناداوری به ضرر استقلال در این چند فصل بیشتر از اونی بوده که به نفعش باشه.
یه نکته دیگه، نکنه تو آسیا هم داوری به نفع استقلاله که تا این مرحله پیش رفته؟؟!!!!!!
این مزخرفات قدیمی شده که بخواین قهرمانی ها و قدرت یک تیم رو با این مسائل زیر سوال ببرید. این تیم هایی که اون بالا اسمشون رو بردی و قهرمانیاشون رو زیر سوال بردی تو آسیا هم قدرتشون رو نشون دادن. البته برای شما که کاری نداره میتونین بگین اینا داوری رو تو آسیا هم خریدن :) (132145)
محمد
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۲۳:۰۷
من خیلی طرفدار سایت شما و افتاب هستم اما این خبرتان خیلی نامردیه حالا اگه به نفع این دو تیم سوت بزنه مشکلی نیست اینجوری همه داورها باید به نفع سرخابی ها سوت بزنن می خواین اصلا این دوتا تیم یک گروه دیگه بازی کنن تا همه راحت شن (132115)
بهرام
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۲۳:۲۰
تا وقتی این مافیا برای عده ای توی فوتبال منفعت داره به این راحتی نمیشه به از بین رفتنش دلخوش بود. (132124)
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۲۳:۲۶
سایت بهار را سایت خوبی یافته بودم و هر روز چند بار به آن مراجعه می‌کردم؛ اما با این مقاله رنگی باید به دنبال سایت دیگری باشم. سایتی که نمی‌تواند احساسات رنگی خود را در عرصه ورزش کنترل کند، چگونه در عرصه سیاست جویای حقیقت است؟! فقط خود نظاره کنید از دیشب تا امشب چند مقاله و خبر در حمایت از پرسپولیس منتشر کرده‌اید؟ راستی واکنش شما به اشتباه آقای قهرمانی به سود پرسپولیس در بازی با تراکتور چه بود؟! (132130)
بنده خدا
Latvia
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۰۶:۴۵
آیا بهتر نیست انصال دائم برای او در نظر بگیرید.
شما که خودتان کارنامه بسیار درخشان اور می دانید. (132229)
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۰۷:۳۳
این دو تیم 50 میلیون هوادار داره. از کجات در آوردی عمویی (132235)