به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ساعت ۲۱:۵۴
کد مطلب : ۱۶۶۰۹

پیام توئیتری ظریف به مناسبت روزجهانی صلح

گروه سیاسی: وزیر خارجه کشورمان به مناسبت روز جهانی صلح در صفحه توئیتری منسوب به وی بر حذف خشونت و افراط گرایی و نیز اهمیت گفتگو تاکید کرد.
پیام توئیتری ظریف به مناسبت روزجهانی صلح
دکتر ظریف به مناسبت روز جهانی صلح در صفحه توئیتری منسوب به وی بر حذف خشونت و افراط گرایی و اهمیت گفتگو تاکید کرد. محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان به مناسبت روز جهانی صلح نوشت:«در روز بین المللی صلح به فرزندان خود بیهوده بودن جنگ، طرد افراط گرایی و ضرورت گفتگو و تعامل را آموزش دهیم.»
مرجع : تسنیم

(امین)
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۲۲:۰۴
امیدوارم در هیچ جای جهان جنگ نباشد و در مکانهایی که جنگ هست مثل کشور سوریه و البته جامعه جهانی هم نسبت به آن سکوت کرده است،صلح برقرار گردد و این طور نباشد که فقط یک روز صلحی باشد و ما فقط تبریک بگوییم اما برای صلح و دنیایی بدون جنگ تلاش نکنیم و حتی بدتر،با کارهای خود بر آتش جنگ و خونریزی بیفزاییم. (132049)
یاسین
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۲۲:۱۵
زندانی های سیاسی و مذهبی را آزاد کنید !
شعار ندهید... (132063)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۲۳:۴۱
دوست عزیز یه کم انصاف داشته باش؛یه هفته پیش هم همینو می گفتی،صبور باش. (132161)
گوگول
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۲۳:۰۱
آقای ظریف! اگه واقعادر تلاشی برای صلح بیا مرد و مردونه خرابکاریهای دولت قبلی را یه سر و سامونی بهش بده ! ما ملت واقعا داریم چوب زیاده طلبی و زیاده خواهی یه عده بی فکر را می پردازیم!! (132111)
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۲۳:۲۳
ایشون گفتن صفحه توئیتر ندارن و فقط یک صفحه در فیس بوک دارن.
اما حالا هر کی این پیام و داده دستش درد نکنه که صلح و رواج میده. (132127)
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۲۳:۵۷
منسوب بهش چیه برادر من...
مال خودشه؛خودش گفته...! :| (132144)
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۰۰:۰۵
خوب شد خاتمی این صلح رو به زبون اینا انداخت، تورو خدا ببینید همه حرکات و سکنات و گفته ها کپی خاتمیه، خدایا خودت عزت دادی به خاتمی عزیزم، افزون کن (132196)