به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : ۱۶۶۰۹۹
افشارزاده:

بعید می‌دانم سرخابی‌ها خصوصی شوند

گروه ورزشی: بهرام افشارزاده، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: بعید می‌دانم استقلال و پرسپولیس به این زودی خصوصی شوند، البته اگر این اتفاق رخ بدهد، باید درود به شرف تصمیم‌گیرندگان این تصمیم فرستاد.
بعید می‌دانم سرخابی‌ها خصوصی شوند
بهرام افشارزاده مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال درباره شرایط آبی‌پوشان پایتخت در فصل جاری اظهار داشت: شاید الان استقلال جایگاه خوبی از نظر تماشاگران نداشته باشد، اما می‌دانم که حرکت این تیم رو به جلو است.سرمربی این تیم کارهای بزرگی انجام داده، اما خُب بعد از جام جهانی چند بازیکن خوب جدا شدند و یک‌سری بازیکن جدید به استقلال آمدند.به طور کل فکر می‌کنم با شرایطی که در حال حاضر وجود دارد، در آینده‌ای نزدیک شاهد موفقیت‌های استقلال خواهیم بود.وی افزود: البته استقلال با مسائل مالی هم مواجه است که انشاالله حل می‌شود. باشگاه‌های بزرگ نیاز به حمایت مالی دارند، چون از بازیکنان بزرگی هم بهره می‌برند. در کل امیدوارم مشکل استقلال در این باره حل شود.مدیرعامل پیشین استقلال درباره بدهی آبی‌پوشان به بازیکنان خارجی گفت: معتقدم باید کمتر از بازیکنان خارجی استفاده شود و تا می‌توان، از بازیکنان داخلی بهره برد. به نظرم آکادمی استقلال باید زاینده باش و به نحو مطلوب از آن استفاده شود. بازیکنان خارجی می‌خواهند پول‌شان را بگیرند و دل‌شان برای استقلال و ایران نسوخته که به اینجا بیایند. به نظرم باید بازیکنان داخلی استفاده شود و از نفرات خارجی کمتر استفاده کرد.

افشارزاده عنوان کرد: فکر می‌کنم با انسجامی که در باشگاه وجود دارد، روزهای آفتابی در انتظار استقلال است. اداره تیم‌های استقلال و پرسپولیس سخت است، چون توقعات بالاست و شاید همین مسئله برخی اوقات نیز بازدارنده است.وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس و استقلال بالاخره خصوصی خواهند شد؟ گفت: فکر نمی‌کنم، چون کار سختی است. امیدوارم این کار صورت بگیرد، اما به نظرم خصوصی‌سازی این دو باشگاه به این زودی انجام نمی‌شود. البته اگر این کار محقق شود، باید درود به شرف تصمیم‌گیرندگان و انجام‌دهندگان این موضوع فرستاد که این دو باشگاه را از بحران‌هایی که گاهی اوقات شکل می‌گیرد، نجات می‌دهند.
مرجع : تسنیم
برچسب ها: پرسپولیس استقلال