کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خداحافظی شهرام شکوهی از دنیای خوانندگی

باشگاه خبرنگاران جوان , 13 آذر 1397 ساعت 10:28

گروه فرهنگ و هنر: شکوهی خواننده پاپ کشورمان گفت: ممکن است از دنیای خوانندگی خداحافظی کنم.


 شهرام شکوهی خواننده پاپ کشورمان یکی از پر حاشیه‌ترین خوانندگان چند ماه اخیر موسیقی ایران بود. او ماه‌ها پیش در جریان تماشای دیدار ایران و پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، به دلیل فشار عصبی ناشی از حساسیت این بازی، دچار حمله قلبی و راهی بیمارستان شد. این مشکل قلبی که برای شکوهی تکراری نبود، سبب شد کنسرت‌های این خواننده پاپ در برج میلاد لغو شود. او چند ماه بعد در نشست خبری کنسرتش شرکت کرد و خبر از اجرا در سالن همایش‌های وزارت کشور داد که البته یک کنسرت معمولی نبود.

حاشیه‌هایی که دست بردار شکوهی نبودند
شکوهی در این نشست خبری گفت: «بحثی که این روز‌ها خیلی مطرح است، معیشت مردم است. بسیاری می‌گویند با گرانی بلیت کنسرت و هزینه‌های گزافی که برای حضور در کنسرت‌ها وجود دارد، شاید رفتن به کنسرت برای یک خانواده با هزینه‌های جانبی، به ۸۰۰ هزار تومان برسد. من و مدیر برنامه ام آقای منافی به این نتیجه رسیدیم که بلیت‌ها را با قیمت‌های بسیار پایین به فروش برسانیم و از درآمد خود صرف نظر کنیم. مابقی درآمد حاصل از این کنسرت صرف اجاره‌ سالن و دستمزد نوازندگان می‌شود. قیمت بلیت‌های کنسرت جدیدم را با میانگین قیمت ۵۰ هزار تومان فروختم.
خداحافظی شهرام شکوهی از دنیای خوانندگی؟!
خواننده قطعه‌ شب بارون اضافه کرد: بسیاری می‌گویند بابهای ۲۰۰ هزار تومان بلیت کنسرت، ما گران‌ترین و بهترین خواننده ایم؛ اما من با بلیت ارزان کنسرتم، ترجیح می‌دهم بدترین و ارزان‌ترین خواننده باشم.این صحبت‌های شهرام شکوهی همانطور که خود او هم پیش بینی می‌کرد واکنش بسیاری از خوانندگان را در پی داشت. برخی این کار را صرفاً تبلیغاتی دانستند. سرانجام کنسرت این خواننده با حواشی فراوان برگزار شد.

وقتی آقای خواننده با قلبش می‌جنگد
حالا شهرام شکوهی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفته همچنان از بیماری قدیمی اش رنج می‌برد و مشکلات قلبی او را رها نکرده است.
خداحافظی شهرام شکوهی از دنیای خوانندگی؟!
او در این باره به خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: فعلاً دوران نقاهت را می گذرانم. ۱۰ روز پیش عمل قلب داشتم و یک فنر در قلبم گذاشتم. منتظرم ببینم چه اتفاقی برای قلبم می‌افتد که برای آینده فعالیت هایم تصمیم بگیرم. با شرایط فعلی احتمالاً باید از دنیای خوانندگی خداحافظی کنم.

شاید پزشک نگذارد که خوانندگی را ادامه دهم
این خواننده پاپ کشورمان ادامه داد: دو سه هفته دیگر عمل دیگری دارم؛ این عمل نشان می‌دهد که آیا می‌توانم خوانندگی را ادامه دهم یا باید کاملاً این حرفه را ببوسم و کنار بگذارم. پزشکم به من گفت که ممکن است در عمل پیش رو اتفاقاتی رخ دهد که ادامه خوانندگی به سلامتی ام لطمه بزند.خواننده‌ آلبوم «مدارا»، ضمن تشریح وضعیت جسمانی اش اضافه کرد: در عمل قبلی یک فنر در قلبم گذاشته شد. ممکن است با عمل بعدی تعداد فنر‌های قلبم به ۶ برسد. شاید پزشکان صلاح نبینند که این حرفه را ادامه دهم.

از برگزاری کنسرت ارزان ترسی ندارم؛ حتی اگر بدترین خواننده ایران شوم
وی با اشاره به برنامه‌های بعدی اش در صورت موفقیت جراحی پیش رو اظهار کرد: اگر عمل قلبم به لطف خدا موفقیت آمیز باشد. حتما روند گذشته را ادامه می‌دهم و کنسرت‌هایی با بلیت‌های کم بها برگزار می‌کنم. حتی این کنسرت‌ها را در شهرستان‌ها نیز اجرا خواهم کرد. خیلی از بابت اجرای کنسرت ارزان قیمت در تهران راضی هستم. بسیاری از مخاطبان این اجرا به من گفتند که برای نخستین بار به کنسرت آمده بودند. به همین دلیل دوست دارم این کار را ادامه دهم؛ از ادامه این روند هیچ ترسی ندارم؛ حتی اگر به من بگویند من ارزان‌ترین و بدترین خواننده‌ ایران هستم.
خداحافظی شهرام شکوهی از دنیای خوانندگی؟!
معتمدی جزو معدود خوانندگانی است که به وعده اش عمل کرد
شکوهی با اشاره به حواشی پیرامون وی پس از اجرای کنسرت با بلیت‌ کم بها در سالن وزارت کشور، بیان کرد: خیلی‌ها وعده کنسرت رایگان، کنسرت خیابانی و ارزان شدن بلیت‌ها را داده بودند که البته هیچکدام به وعده هایشان عمل نکردند.فقط محمد معتمدی یک کنسرت خیابانی برگزار کرد. آقای معتمدی جزو معدود خوانندگانی هستند که اگر بخواهد کاری بکند، حتما آن را انجام می‌دهد و به این دلیل من علاقه فراوانی به ایشان دارم.اجرای کنسرت خیابانی برایم ممکن نیستوی درباره امکان اجرای خیابانی خود اظهار کرد: برای موسیقی پاپ، حداقل برای من اجرای خیابانی ممکن نیست؛ چراکه ما در سالن‌ها مشکل صدا داریم، چه برسد به فضای باز.


کد مطلب: 166192

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/166192/خداحافظی-شهرام-شکوهی-دنیای-خوانندگی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir