به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب : ۱۶۶۲۵
خبر خوش تأمین اجتماعی:

تمام هزینه‌های بیماران‌ خاص رایگان شد

گروه جامعه: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: تمامی هزینه‌های بیماران خاص(دارو و تجهیزات پزشکی مربوط به بیماری‌های خاص) از جمله کلیوی، هموفیلی، دیالیزی و ... توسط سازمان‌های تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود.
تمام هزینه‌های بیماران‌ خاص رایگان شد
سیدتقی نوربخش درباره خبر خوش به بیماران خاص اظهار داشت: تفاهم نامه ای مابین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی منعقد شده است که براساس آن از اول مهر تمامی هزینه های بیماران خاص از جمله کلیوی، هموفیلی، دیالیزی و ... توسط سازمان های بیمه گر از جمله تأمین اجتماعی پرداخت می شود. وی ادامه داد: بر این اساس تمامی هزینه های بیماران خاص به صورت 100 در صد رایگان است و قیمت داروها نیز به سال 91 بر می گردد.

نوربخش یادآور شد: در گذشته سازمان تأمین اجتماعی تنها شصت درصد از هزینه های بیماران خاص را پرداخت می کرد که از اول مهر پوشش 100 در صدی داده می شود. مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی یادآور شد: ردیف بودجه این اقدام نیز از بودجه سال 92 تأمین شده است و این گام بزرگی در راستای حمایت از قشر آسیب پذیر جامعه است. وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی در حال حاضر 37 میلیون نفر را تحت پوشش دارد بیان داشت: رایگان شدن تمام هزینه بیماران خاص از جمله تجهیزات پزشکی آنها اولین گام سازمان در راستای حمایت بیشتر است.
مرجع : فارس

۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۰۹:۱۷
نمی دونم باید گریست یا خندید دیدم بیماران خاصی که حتی هزینه چند ده هزار تومانی تزریق شیمی درمانی رو نداشتن این اقدام خوب باید با کمکهای بیشتر برای کاهش قیمت دارو ها ادامه پیدا کنه (132244)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۰۹:۲۳
من وقتی این خبر رو دیدم باورم نشد ولی امیدوارم که عملی بشه واقعا دستتون درد نکنه خیلی خوشحال شدم خدا پدر مادر بانی این کار رو بیامرزه (132245)
پرسپولیس
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۰۹:۴۵
انشالا که خداوند بزرگ در این راه انسان دوستانه یاریتان کند.از تمامی به تصویب رسانان این قانون صمیمانه سپاسگزاریم. (132247)
احمد
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۱۰:۳۸
ببینیمو تعریف کنیم در ماه مجبورم برای انسولینهای مادرم که خارجی هستش(نسولین داخلی باعث انسداد رگ میشه)400 هزار تومان بدهم درحالی کهحدودا 15 عددمصرف می کنیم که فقط 5 تا از انسولینهارو تامین اجتماعی میده (132264)
حسین
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۱۰:۴۶
تا الان که دولت حرکت هاش عالی بود...
البته انقدر در 4 ساله اخیر کاری انجام نشد که بعضی کارها که روال طبیعی و وظیفه دولت هست ، انجام میشه مردم فکرمیکنند شاهکاره...
دولت تدبیر و امید دولت وظیفه محور و متعهدی نشان داده...
البته در صدا و سیما چیز هایی میبینیم که هر کی ندونه انگار دولت با رای مردم بالا نیومده که اینطوری دارن دولت رو میکوبند (132269)
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۱۰:۴۶
درود! (132270)
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۱۰:۵۲
باید هم اینطور باشد مگر سازمان درامد کمتری دارد قبلا به جیب مرتضوی ها و زنجانی ها و لاریجانی ها می رفت بعداز این باید این درامد ها به نیازهای واقعی بیمه شدگان عزیز برسد (132273)
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۱۲:۰۲
اگه راست باشه می گیم:تشکر (132321)
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۱۲:۰۳
خداروشکر.ای کاش بیماری روماتیسم هم جزبیماریهای خاص محسوب میشدبیماران آن هم از شر این داروهای گران راحت میشدند (132322)
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۱۳:۴۰
فقط میتونم بگم دمتون گرم. (132379)
ارش
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۱۵:۰۹
یعنی باید دستتون رو بوسید .خداییش کار بزرگی کردید.از هر کی اینکار مطرح کرده و فرجام داده سپاسگذارم.این مردمان بیمار که این ناراحتی ها رو دارن این سالهای اخیر زیر بار هزینه ها واقعا کمرشون شکست . من به چشم دیدم مادر وپدری رو که چه جور زجه میزدند واسه فرزندشون و من فقط تماشگر بودم کاری ازم برنمی امد.خدا کنه دارو هاشون هم موجود بشه تعدادی هم از نایابی دارو سرگردانند (132485)