به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۹
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب : ۱۶۶۲۵۲

اعتراض کاركنان گروه ملی امروز هم ادامه یافت

اعتراض کاركنان گروه ملی امروز هم ادامه یافت
گروه جامعه: خبرگزاری ایلنا گزارش داد: کاركنان گروه ملی فولاد ایران برای بیست و پنجمین روز متوالی در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات صنفی‌شان، مسیر چهارراه نادری اهواز و مسجد جزایری تا استانداری خوزستان را راهپیمایی کردند.
اعتراض صنفی کارگران گروه ملی فولاد ایران؛ امروز در حالی وارد بیست و پنجمین روز خود شد که در جریان اعتراض صنفی روز گذشته (۱۲ آذر ماه)؛ کارگران با تجمع مقابل دفتر امام جمعه اهواز از وی درخواست استمداد کردند. منابع کارگری در گروه ملی فولاد ایران می‌گویند: اجتماع امروز آنها در انتقاد به بی‌توجهی مسئولان به خواسته‌هایشان برپا شده و گروهی از خانواده‌های کارگری نیز کارگران را همراهی می‌کنند. آنها می‌گویند: با وجود آنکه همه مسئولان در جریان مشکلات گروه ملی فولاد ایران و کارگرانش قرار دارند اما در عمل هیچ واکنش عملی که نشان از محقق شدن خواسته‌هایشان باشد، مشاهده نکرده‌اند.

کارگران شهرداری آبادان خواستار پرداخت حقوق خود شدند
جمعی از کارگران شاغل در بخش های خدمات شهری شهرداری منطقه سه آبادان روز سه شنبه برای دومین روز پیاپی با حضور مقابل شهرداری مرکزی پرداخت حقوق و مزایای سه ماه عقب افتاده خود را مطالبه کردند.
به گزارش ایرنا حدود 40 نفر از این کارگران روز سه شنبه در اعتراض به دیرکرد شهرداری در پرداخت سه ماه حقوق و دستمزدشان مقابل ساختمان شهرداری مرکزی این شهر تجمع کردند. این کارگران به خبرنگار ایرنا گفتند: سه ماه حقوق ، مزایا و اضافه کاری ما پرداخت نشده است و با توجه به شرایط سخت اقتصادی اداره زندگی برای ما دشوار شده است. آنان گفتند : از مسئولان شهرداری آبادان و شورای اسلامی شهر تقاضای رسیدگی به این مشکل و اقدام عاجل در پرداخت حقوق خود را داریم. عضو شورای اسلامی شهر آبادان گفت: پیگیر معوقات کارگران شهرداری آبادان هستیم، همه تلاش شورا و شهردار آبادان پرداخت بخشی از حقوق و معوقات این کارگران تا پایان هفته جاری یا ابتدای هفته آینده است.