کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

همسرهاشمی:او بعضی‌وقت‌ها گوشت‌تلخه!

روزنامه شرق , 31 شهريور 1392 ساعت 9:08

گروه سیاسی: عفت مرعشی همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی در پاسخ به این سئوال که از زمانی که با آیت‌الله هاشمی ازدواج کرده‌اید تاکنون تلخ‌ترین و شیرین‌ترین روزی که در زندگی مشترک با ایشان تجربه کرده‌اید چه روزهایی بوده و چه اتفاق‌هایی باعث این تلخی و شیرینی شده است؟


تلخی و شیرینی‌های زیادی داشتیم! آقای هاشمی بعضی وقت‌ها گوشت‌تلخه، ولی بیشتر وقت‌ها گوشت‌شیرینه. البته شیرین‌ترین روزها، پیروزی انقلاب اسلامی و اتمام جنگ و آمدن اسرا و این اواخر هم روزی بود که مهدی از خارج به خانه آمد و می‌گفت که خطایی نکردم که بترسم اگر هم تابه‌حال نمی‌آمدم به توصیه دیگران بود.

وی همچنین در پاسخ این پرسش که شما پنج فرزند دارید و هر پنج فرزند هم در فضای اجتماعی - سیاسی کشور شناخته‌شده و مطرح هستند، به نظر خودتان کدام‌یک از فرزندانتان بیشتر از همه در روحیات و رفتارها شبیه حضرت آیت‌الله هاشمی است؟ می گوید:

تقریبا همه شبیه پدرشان هستند. حالا کدامش بیشتر را باید مردم بفهمند. محسن به نظرم عاقل‌تر عمل می‌کند و در حیات اعتدال پدرش را قوی‌تر دارد. دختران طبیعی است احساسی‌تر هستند. ولی پسران به تبع سنشان رفتار متفاوت دارند. ولی از همه آنها راضی هستم.


کد مطلب: 16627

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/16627/همسرهاشمی-او-بعضی-وقت-ها-گوشت-تلخه

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir