به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۲۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۱۶۶۳۳۵

میرسلیم: احمدی‌نژاد همين الان رای می‌آورد

گروه سياسي: مصطفی میرسلیم گفت:‌ مطالعه شخصیتی و رفتاری احمدی‌نژاد را نمی‌توان در یکی دوجمله سرهم‌بندی کرد، ایشان هشت سال رئیس‌جمهور کشور بوده و اداره هم کرده و طرفداران زیادی در کشور دارد و همین الان هم دارد و حتی فکر می‌کنم اگر برای ریاست‌جمهوری مطرح بشود شاید رای هم بیاورد.

اين عضو حزب موتلفه اسلامي در پاسخ به این سوال ايلنا كه اگر احمدی‌نژاد برای ریاست جمهوری تائید صلاحیت بشود رئیس‌جمهور می‌شود؟ هم یادآورشد: بله و ببینید مردم ما مردمی هستند که گرفتارند. نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چرا گزینه‌های اصولگرایی قدرت رای آوری احمدی‌نژاد بین مردم را ندارند؟ هم خاطرنشان کرد:‌ منطقی باید حکمفرما باشد براین قضیه.

میرسلیم در پاسخ به این سوال که شما احمدی‌نژاد را یک پوپولیست می‌دانید؟ افزود:‌ مگر غیر از این است؟ عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه وی هیچ وقت از احمدی‌نژاد حمایت نکرده است، اظهار داشت:‌ من شخصا از ایشان دفاع نکردم. میرسلیم در پاسخ به این سوال که حزب موتلفه از نامزدی احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری دفاع کرد و آیا الان پشیمان نیستند؟ هم افزود: بله پشیمان هستند.