به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۱۶۶۳۵۱

مسعود تابش: حرف برانکو شبیه شوخی بود

گروه ورزشی: مدیرعامل باشگاه سپاهان می گوید از نظر او برانکو مربی فهیم و با اخلاقی است و برای او احترام زیادی قائل است اما از او انتظار نداشت که در مورد سپاهان و مسائل داوری این‌گونه صحبت کند.
مسعود تابش: حرف برانکو شبیه شوخی بود
مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اظهارات دیروز (سه‌شنبه) برانکو مبنی بر شکایت باشگاه پرسپولیس از داوری‌ها اظهار کرد: متاسفانه سرمربی پرسپولیس، بعد از بازی با ذوب‌آهن و قبل از بازی با سپاهان زیرکی کردند و خواستند که جو ایجاد شود.ما خواستار این هستیم که بازی‌های ما از اول فصل تا امروز بررسی شود تا همه متوجه شوند که ناداوری‌هایی علیه سپاهان صورت گرفته است اما با این حال شکایتی به جایی نکرده‌ایم ولی باشگاه پرسپولیس اعلام می‌کند که می‌خواهند از داوری شکایت کنند و این واقعا عجیب است. بیشترین ناداوری‌ها علیه سپاهان صورت گرفته و بعد از ما هم ذوب‌آهن، بیشترین صدمه را دیده است.تابش در ادامه خاطر نشان کرد: من واقعا برای برانکو از لحاظ اخلاقی احترام بسیار زیادی قائل هستم و به او علاقه دارم، برانکو مربی فهیمی است و من نمی‌خواستم راجع‌ به او صحبت کنم اما او دیروز از سپاهان و ذوب‌آهن اسم برد. من صحبت‌های برانکو را به عنوان یک شوخی قلمداد می‌کنم. پرسپولیسی‌ها گفته‌اند که عده‌ای نمی‌خواهند آنها قهرمان شوند و ما هم می‌گوییم که ان‌شاءالله اشتباه‌های داوری علیه ما سهوی باشد.

او همچنین درباره صحبت‌ اعضای باشگاه پرسپولیس درباره فشاری که این روزها تحمل می‌کنند هم گفت: زمانی که ما در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتیم و به فینال رسیدیم و به جام باشگاه‌های جهان صعود کردیم، کسی از ما حمایت نکرد.ما هر چهار روز یا هر سه روز یک بازی داشتیم و به خاطر ماجرای سرباز احمدی، سه ماه از میزبانی محروم بودیم اما هر کاری کردیم یک بازی ما را عقب نینداختند. ما در چمن هتل‌ها تمرین می‌کردیم اما با این حال اعتراض هم نمی‌کردیم.فدراسیون جهانی فوتبال، پاداش تیم‌هایی که بازیکنان آنها در جام جهانی بازی کرده بودند را اعلام کرد. تابش در همین رابطه گفت: از طریق سایت فیفا اعلام شده که این پول به فدراسیون پرداخت شده است و ما برای گرفتن این مبلغ که حدود ۷۶ هزار دلار است با فدراسیون مکاتباتی انجام خواهیم داد تا پول را دریافت کنیم.او در مورد وضعیت ورزشگاه نقش جهان، چند روز باقی‌ مانده به برگزاری بازی پرسپولیس و سپاهان، اظهار کرد: شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور تعهداتی نسبت به تکمیل این ورزشگاه دارد. مثل درست کردن دسترسی به جاده‌های منتهی به ورزشگاه، چادر طبقه دوم، مقاوم سازی طبقه دوم و تکمیل گیت‌های الکترونیک و بلیت فروشی.برای بازی با پرسپولیس قرار بود از طبقه دوم این ورزشگاه استفاده کنیم اما به خاطر این که برای نصب چادر طبقه دوم، نیاز به مقاوم سازی این طبقه داشتیم و ۱۰ درصد این مقاوم سازی باقی‌ مانده، کارشناسان شرکت توسعه با حضور در این ورزشگاه اعلام کردند که امکان بروز حادثه وجود دارد و اجازه ندادند که برای این بازی از طبقه دوم ورزشگاه استفاده شود.

او اضافه کرد: ورزشگاه نقش جهان هنوز به باشگاه سپاهان و کارخانه فولاد مبارکه تحویل داده نشده است اما با این حال ما برای این ورزشگاه هزینه‌های زیادی کرده‌ایم. حدود ۲۵۰۰ پارکینگ با هزینه خود باشگاه به این مجموعه اضافه شده است. شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفته که در سه دوره زمانی اشکالات این مجموعه رفع خواهد شد و احتمالا از نیم فصل دوم، هواداران ما می‌توانند از طبقه دوم ورزشگاه هم استفاده کنند.تابش با اشاره به این که ورزشگاه آزادی طی ۱۵ روز برای برگزاری پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا تجهیز شد و اشکالاتش رفع شد، بیان‌ کرد: امیدوارم این عزم جدی و ملی برای ورزشگاه نقش جهان هم شکل بگیرد چرا که این ورزشگاه می‌تواند میزبان بازی‌های ملی ما هم باشد و واقعا حیف است که بعد از این همه هزینه هنوز هواداران سپاهان نمی‌توانند از طبقه دوم ورزشگاه استفاده کنند.هنوز اشکالات دیگری هم در این ورزشگاه وجود دارد. امیدوارم مهندس کریمی، رییس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور که از افراد ورزشی و اتفاقا اصفهانی هستند با جدیت و همت کاری کنند که مشکلات ورزشگاه نقش جهان رفع شود.
مرجع : ایسنا