به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب : ۱۶۶۳۵۹
عقیلی:

در کشور به جای رقابت، حسادت می‌کنند

گروه فرهنگ و هنر: سالار عقیلی با حضور در برنامه علی ضیا درباره کنسرت نمایش اخیر خود، حواشی قطعه‌ای که برای جام جهانی اجرا کرده بود، تحصیلات دانشگاهی و علت رفتن سراغ بازیگری خود سخن گفت.
در کشور به جای رقابت، حسادت می‌کنند
سالار عقیلی با حضور در برنامه «فرمول یک» به حاشیه‌های خواندن آهنگ جام‌جهانی فوتبال واکنش نشان داد.

کسانی که می گویند آهنگ جام جهانی بی هیجان بود از هیجان چه می خواهند؟
او درباره حواشی آهنگ جام جهانی و انتقاد برخی مبنی بر نبود هیجان در این کار، تاکید کرد: قرار بود یک آهنگ آقای قربانی بخواند، یک آهنگ من و خواننده دیگری هم حضور داشته باشد. اصولا کاری که در قطع به این بزرگی در کشور می خواهد انجام شود، مشکلات و نقدهای آن و اتفاقات بعدش هم بزرگ است. جام جهانی یک چیز جهانی است و آدم باید همیشه برای چنین چیزی که برای یک ملت است پیش قدم شود. از من هم دعوت شد و خودم به شخصه نرفتم. اما دوستانی که به این کار انتقاد کرده اند و می گویند هیجان ندارند از هیجان چه می خواهند؟خواننده فیلم سینمایی «سرو زیر آب» افزود: بچه کوچک ۷ ساله در کیش جلوی صحنه آمد و گفت می شود ۱۱ ستاره را هم بخوانی؟ ما این اثر را تا به حال در کنسرت اجرا نکردیم چون ارکستر بزرگ می خواهد و فقط در روسیه با رهبری آقای شهرداد روحانی اجرایش کردیم. در جام جهانی من چون کنسرت داشتم بعد از بازی ایران مراکش به ایران برگشتم و ناراحتم که نتوانستم دو بازی دیگر را ببینم.

در کشور به جای رقابت، حسادت حاکم است
عقیلی یادآور شد: مثلا برای پرسپولیس که چند روز پیش بازی داشت اگر من می رفتم وسط زمین می خواندم باز هم عده ای انتقاد می کردند یا اگر مجری لازم داشتند و شما می رفتید باز هم ممکن بود برخی حرف بزنند. اینکه به کارهای بزرگ انتقاد شود در کشور ما یک اصل است.در کشور ما به جای اینکه رقابت حاکم باشد حسادت حاکم است و ما به جای اینکه خودمان را بالا بکشیم می خواهیم دیگران را تخطئه کنیم و پایین بکشیم. من کارهای ملی میهنی زیادی انجام دادم و انتخاب من برای خواندن چنین اثری همینطوری نبوده و با پشتوانه بوده است. دوستان آنقدر اطلاع داشتند که مرا انتخاب کرده اند. برای یک برنامه حرفه ای موسیقی هیچوقت از مجری طنز دعوت به کار نمی کنند.
مرجع : خبر آنلاین
برچسب ها: سالار عقیلی