به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : ۱۶۶۳۷
در پی کاهش نرخ سکه و ارز؛

تا دو هفته دیگر قیمت خانه متعادل می‌شود

گروه اقتصادی: رییس اتحادیه کشوری مشاوران املاک گفت: در پی کاهش نرخ سکه و ارز حباب قیمت مسکن نیز روبه کاهش است و طی دوهفته آینده قیمت خانه متعادل می‌شود.
تا دو هفته دیگر قیمت خانه متعادل می‌شود
مصطفی قلی‌خسروی با اشاره به پایان فصل تابستان و آغاز پاییز به عنوان فصل پرتحرک کاری اظهار کرد: با توجه به کاهش نرخ ارز و سکه قیمت مسکن نیز رو به کاهش است. وی با ابراز امیدواری از ادامه‌ این روند افزود: با آغاز سال تحصیلی، بازار کار نیز پررونق‌تر و فعال‌تر می‌شود به همین منظور از یکی - دو ماه آینده بازار ملک نیز سروسامان می‌گیرد.

پیشتر خسروی از کاهش 9 درصدی حباب به وجود آمده در بازار مسکن خبر داده و گفته بود از 20 درصد حباب به وجود آمده در نیمه‌ دوم سال گذشته، از خرداد‌ ماه امسال به ترتیب سه، پنج، هفت و در آخر 9 درصد از حباب قیمت‌ها در بازار مسکن کاهش یافته است. از نیمه دوم سال گذشته که بازار مسکن دچار نوسانات قیمتی شده است رییس اتحادیه کشوری مشاوران املاک تاکید کرد:‌ کاهش قیمت مسکن بسته به بازار ارز و سکه دارد.
مرجع : ایسنا

۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۱۰:۳۲
ببخشیدا ولی ایشون فکر می کنم با این صحبت هایی که با رسانخه ها میکنند بیشتر دغدغه مطرح شدن دارند تا دل نگرانی برای خانه و مسکن! (132262)
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۱۱:۰۶
انققققققدر خونه میخریم که .......! روحانی مووووچچکریم. (بوس) (132278)
سعید
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۱۱:۵۰
الان 7-8 سال قرار قیمت مسکن متعادل بشه . (132311)
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۱۵:۲۸
مثلا میشه بفرمایید در کجای دنیا به مسکن با دید کالای سرمایه ای نگاه میکنن که در کشور ما این دید الان بوجود اومده. یه کاری کنید تا این دید غلط عوض بشه و این قدر بازار بی صاحب نباشه که هر کی هر جور دلش بخاد قیمت بذاره و هیچ کی جلودارش نباشه.
آقایون محترم فکری به حال ملت بدبخت ایران کنید که امیدها دارن روز به روز کم فروغ تر و کمرنگ تر میشوند. (132498)