کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سه ستاره سینما در یک فیلم اکشن

میزان , 15 آذر 1397 ساعت 11:37

گروه فرهنگ و هنر: ادریس آلبا، دواین جانسون و جیسون استاتهام در فیلم "سریع و خشمگین" همبازی شدند.


نخستین تصاویر رسمی از بازی سه بازیگر اصلی فیلم سینمایی "هابز و شاو" نسخه فرعی فیلم سینمایی "سریع خشن" از سوی کمپانی تولید کننده اثر منتشر شد.هفته گذشته فهرست کامل بازیگران نسخه فرعی فیلم سینمایی "سریع و خشن" با نام "هابز و شاو" منتشر شد و بر این اساس ادریس البا بازیگر مطرح هالیوودی به تیم بازیگران اضافه شده است.هابز با بازی "دواین جانسون" و "شاو" بازی جیسون استاتام" از جمله بازیگران و شخصیت‌های اصلی مجموعه فیلمهای پرطرفدار سریع و خشن هستند که هم اکنون در نسخه مجزا روبروی یک دیگر بازی میکنند.
سه ستاره سینما در یک فیلم اکشن / عکس
"ونسا کربی" تنها بازیگر اصلی زن این فیلم سینمایی است. وی هم اکنون اکران فیلم سینمایی "ماموریت غیرممکن 6" را در برنامه دارد. این فیلم طی دو هفته توانسته صدر باکس آفیس هالیوود را حفظ کند.علاوه بر دواین جانسون، جیسون استاتام و ونسا کربی نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است. این بازیگر سینمای هالیوود در آثاری همچون ثور، برج تاریک و انتقام جویان به ایفای نقش پرداخته است.
سه ستاره سینما در یک فیلم اکشن / عکس
البته در آخرین نسخه از اونجرز شخصیت ادریس البا با نام "هایمدال" کشته می شود و باید دید در ادامه این آثار حضور خواهد داشت یا خیر.کارگردانی فیلم سینمایی "هابز و شاو" را "دیوید لیچ" بر عهده گرفته و اکران این فیلم سینمایی که نگارش فیلمنامه آن را "کریس مورگان" بار عهده داشته 26 ماه ژولای 2019 آغاز خواهد شد.


کد مطلب: 166393

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/166393/سه-ستاره-سینما-یک-فیلم-اکشن

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir