به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب : ۱۶۶۴۶۴
گرشاسبی:

رفتنی‌ام، اما تا فردا هم صبر می‌کنم

گروه ورزشی: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در باره دیدارش با وزیر ورزش و جوانان و احتمال کنار رفتنش از این سمت توضیحاتی ارائه داد.
رفتنی‌ام، اما تا فردا هم صبر می‌کنم
۱۵ آذر آخرین روز اشتغال به کار بازنشستگان در ادارات دولتی محسوب می‌شد اما با این حال حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روز گذشته در دفتر کار خود حاضر شد و حتی عصر دیروز به دیدار وزیر ورزش و جوانان رفت تا بابت فعالیت در سمت خود کسب تکلیف کند. در این جلسه وزیر ورزش و جوانان از گرشاسبی خواست تا روز شنبه صبر کند تا در صورت کسب مجوز او بتواند به کارش در باشگاه پرسپولیس ادامه دهد.حمیدرضا گرشاسبی در خصوص آخرین وضعیتش برای رفتن یا ماندن در باشگاه پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم که دیگر همه چیز مشخص و معلوم شده است اما با این حال تا فردا که روز آخر خواهد بود باید صبر کرد.وی در پاسخ به این سؤال که قرار بود باشگاه پرسپولیس مجوز ورود به عرصه خصوصی سازی را بگیرد تا با استفاده از این موضوع او بتواند در سمتش بماند، گفت: در این باره کاری انجام نشد و فعلا چیزی مشخص نیست اما تا فردا همه چیز مشخص خواهد شد که در پرسپولیس می‌مانم یا نه. شما که این همه صبر کردید، یک روز دیگر هم تحمل کنید!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در باره دیدارش با وزیر ورزش و جوانان نیز اظهار داشت: آقای سلطانی فر به من گفت تا روز شنبه صبر کن تا اگر مجوز صادر شد بتوانم در پرسپولیس کار کنم اما من به او گفتم که خواهش می‌کنم به خاطر من در معذوریت نباشید و نگرانی هم به خودتان راه ندهید؛ چراکه در این مدت همه کارها را انجام دادیم و اجازه ندادیم کاری روی زمین بماند. با این همه قرار است فردا همه چیز مشخص شود اما بعید می‌دانم که اتفاقی در این باره رخ بدهد. به هر حال ورزش همین است و وقتی شما یک روز می‌آیید، یک روز هم باید بروید. امیدوارم که هر اتفاقی قرار است رخ بدهد، خیر و صلاح پرسپولیس در آن باشد.وی در پاسخ به این سؤال که آینده پرسپولیس بعد از مدیریت شما چطور خواهد بود، گفت: فعلا باید ببینیم قرار است چه رخ بدهد و ما هم منتظر فردا هستیم. شاید رفتنی شدیم و شاید هم ماندیم. به همین دلیل چیزی قطعی نیست اما تا فردا تحمل کنید؛ چراکه همه چیز فردا مشخص خواهد شد، اما همان‌طور که گفتم بعید می‌دانم اتفاق دیگری رخ بدهد.
مرجع : فارس