به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ ساعت ۲۰:۱۸
کد مطلب : ۱۶۶۴۹۲
یک چهارم نهایی جام حذفی؛

سایپا از آبادان به نیمه‌نهایی جام حذفی رسید

گروه ورزشی: تیم فوتبال سایپا تهران با پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان به نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاهی کشور راه یافت.
سایپا از آبادان به نیمه‌نهایی جام حذفی رسید
دیدار تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و سایپا ساعت ۱۶:۳۰ امروز در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور برگزار شد تا تکلیف سومین تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شود. این دیدار که در طول نود دقیقه با تساوی یک - یک دو تیم به اتمام رسید به وقت های اضافی کشیده شد تا شاگردان علی دایی موفق شوند با درخشش هافبک های خود به پیروزی سه بر یک رسیده و به مرحله بعدی صعود کنند. کرار جاسم (۵۷-پنالتی) برای نفت آبادان و مهدی ترابی ( ۸۴ - ۹۷) و آرش رضاوند (۱۰۴) برای سایپا گلزنی کردند. پیش از این صعود تیم های سپاهان اصفهان و داماش گیلان به نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاهی کشور قطعی شده بود.
 
 
هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال؛
توقف پدیده لیگ مقابل ماشین سازی در مشهد
تیم فوتبال پدیده مشهد تن به تساوی مقابل ماشین سازی تبریز داد تا با صدر جدول فاصله بگیرد. دیدار تیم های فوتبال پدیده مشهد و ماشین سازی تبریز ساعت ۱۷ امروز در هفته پانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شد. در این دیدار پر افت و خیز، شاگردان رضا مهاجری که دوبار از میزبان خود عقب افتادند موفق شدند نتیجه را جبران کنند تا بازی با تساوی دو - دو به پایان برسد. امین قاسمی نژاد (۳) و حسین مهربان ( ۳۹) برای پدیده مشهد و پیمان بابایی (۳۳) و محمدحسین کنعانی زادگان (۵۲) برای ماشین سازی گلزنی کردند.
تساوی شاگردان گل محمدی مقابل ماشین سازی در حالی رقم خورد که پدیده برای حفظ موقعیت خود در بین تیم های بالای جدول نیاز مبرم به سه امتیاز داشت. با این حال شاگردان مهاجری توانستند با کسب یک تساوی با ارزش امید خود را برای خرو جاز منطقه بحرانی حفظ کنند.