به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب : ۱۶۶۴۹۹

اکران «جن زیبا» در اواخر آخرین ماه پاییزی

گروه فرهنگ و هنر: اکران فیلم سینمایی «جن زیبا» به کارگردانی بایرام فضلی و تهیه کنندگی مهرداد فرید که قرار بود در ایام نوروز ۹۸ اکران شود، به آذرماه موکول شد.
اکران «جن زیبا» در اواخر آخرین ماه پاییزی
مهرداد فرید تهیه‌کننده فیلم سینمایی «جن زیبا» در ارتباط با آخرین وضعیت اکران این فیلم‌سینمایی که قرار بود در ایام نوروز ۹۸ اکران شود، در گفت‌وگو با «صبا» عنوان کرد: با شرکت پخش‌ فیلم که برعهده فیلمیران است صحبت کرده‌ایم و با مشورت با شرکا به این نتیجه رسیدیم که با اکران همزمان و فراگیر «جن‌زیبا» در ایران و کشور ترکیه، نمایش این فیلم در اواخر آذرماه برای ما مناسب است.وی ادامه داد: نامه نگاری‌های اداری با کارگروه اکران و شورای عالی اکران را انجام داده‌ایم؛ آنها نیز مخالف نیستند و روند اداری رو به جلو است. امیدوارم که اواخر آذرماه «جن‌زیبا» اکران شود.فرید درباره اکران قطعی این فیلم افزود: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که موضوع ۱۰۰ درصد در آن وجود ندارد. عوامل بیرون سازمانی مختلفی در این امر وجود دارد که به خود شخص ما هم مربوط نیست. ممکن است «جن‌زیبا» دچار اختلاف شود یا دیرتر اکران شود. اما خواسته قلبی ما اکران در اوخر آذرماه است.

تهیه کننده «بن بست وثوق» گفت: نداشتن سرگروه مسئله‌ای است که در آن با مشکل مواجه بوده‌ایم و درحال حاضر در انتظار تصمیم شورای عالی اکران درباره این موضوع هستیم. مصلحتی هم اندیشیده شده و آن این است که چون نمایش «جن‌زیبا» در ایران همزمان با اکران در کشورهای همسایه است، این موضوع باعث شده است تا مجوز را به ما بدهند که بتوانیم بدون سرگروه اکران فیلم را شروع کنیم. امیدواریم که اتفاق بیافتد و در تلاشیم که بتوانیم از این مشکل عبور کنیم.مهرداد فرید در پایان افزود: «جن زیبا» اوخر آذرماه همزمان با ایران اکران خواهد شد و اگر هماهنگی‌ها نیز انجام شود در کشور آذربایجان هم این فیلم با یک هفته تاخیر اکران می‌شود. اگر «جن زیبا» با استقبال مخاطبان روبرو‌ شود؛ انشاالله این فیلم تا اواخر زمستان بر روی پرده باقی می‌ماند.گفتنی است؛ فرهاد اصلانی، نورگل یشیلچای، محرم زینال ‌زاده، لیلا زارع، لیلا موسوی، علی جعفری، میثم پویان ‌فر و غزل فرید از بازیگران این فیلم سینمایی هستند
مرجع : صبا