کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نماینده‌ایران‌درمسابقه دخترشایسته/عكس

31 شهريور 1392 ساعت 13:31

گروه جامعه: حضور یک دختر ایرانی در مسابقات هفته گذشته دختر شایسته کشورهای اسلامی این پرسش را مطرح کرده بود که وی به نمایندگی از چه ارگانی در این مسابقات شرکت کرده است.


هر چند وزیر ارشاد از این مساله ابراز بی اطلاعی کرده اما معصومه ابراهیمی‌ ۲۷ ساله فارغ‌التحصیل رشته مدیریت صنعتی و طراحی کسی بود که با نام ایران در این رقابت‌ها شرکت کرد و به مرحله فینال هم راه یافت.  مسابقه دختر شایسته کشورهای اسلامی به تقلید از مسابقه دختر شایسته جهان چند سالی است که در کشور اندونزی با حضور نمایندگانی از کشورهای اسلامی برگزار می شود. برگزاری این مسابقات در اندونزی مخالفت هایی را از سوی برخی از گروه های اسلامی برانگیخته است.

امسال برای اولین بار بود که بعد از انتشار عکس های این مسابقه نام ایران و نماینده این کشور نیز در این مسابقات خبری شد. هر چند وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره شرکت این دختر جوان از ایران در انتخاب دختر مسلمان شایسته در اندونزی گفته است : این کار با هماهنگی وزارت ارشاد انجام نشده است و ما در جریان این مسئله نبوده ایم. وی با اشاره به روابط خوب فرهنگی ایران و اندونزِی افزود: گمان نمی کنم این اتفاق از طرف ایران بوده باشد چون اگر بود، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان آن می بود ولی ما در جریان این موضوع نیستیم.


کد مطلب: 16651

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/16651/نماینده-ایران-درمسابقه-دخترشایسته-عكس

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir