به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب : ۱۶۶۵۸۲
نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی:

در تاریخ روابط ایران با عربستان تا این اندازه تلخ و تیره نبوده است

گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی گفت: شرایط ما شرایط سختی است در هیچ برهه ای از تاریخ روابط ما با عربستان تا این اندازه تلخ و تیره نبوده است و در چنین محیطی کار کردن سخت است از سوی دیگر 6 میلیون درخواست کننده عمره داریم که حق هم دارند سالهاست منتظرند تا به سفر عمره بروند.
در تاریخ روابط ایران با عربستان تا این اندازه تلخ و تیره نبوده است
حجت الاسلام قاضی عسکر، نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان حج و زیارت گفت: حقیقتا کار شایسته ای است از خدمات دیگران تکریم شود. نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی گفت: وضعیت گرانی ارز باعث می شود، حقوق زائران با مشکل مواجه شود، از همین رو ما باید از حقوق زائران دفاع کنیم. وی با اشاره به اینکه از سال 59 در این مسیر قرار دارد، گفت: در آن سال‌ها شرایط سختی را داشتیم اما هر چه جلوتر آمدیم روسای سازمان اقدامات قابل توجهی را انجام دادند و اگر امروز حج ما حج خوبی است که الگو شده محصول زحمات همه همکاران و مدیران است.

وی ادامه داد: همه این دوران سالهای بسیار حساس بود مانند سال 66 که روزگار سختی بود و تا به امروز همه مدیران از جان مایه گذاشتند و تلاش کردند و امروز به حایی رسیدیم که رضایت مقام معظم رهبری را کسب کردیم اما هنوز کارهای زمین مانده بسیار زیاد است. او در خصوص حضور آقای رشیدیان در سازمان حج و زیارت گفت: ایشان حج را خوب می شناسد و ویژگی های بسیار خوب دارند از جمله با کار و ریزه‌کاری‌های حج آشنا هستند، چراکه مسئول نظارت و بازرسی بعثه بودند و توانمند، پرکار و بانشاط هستند. پاکدستی از دیگر شاخصه های آقای رشیدیان است اگر قانون بازنشستگی نبود قطعا وزارت کشور و دولت با ایشان قطع همکاری نمی کرد و همچنان استاندار خراسان رضوی بودند. ایشان مورد اعتماد مقام معظم رهبری، رییس جمهور و دولت هستند. همچنین از دیگر ویژگی های او غیرجناحی عمل کردن است و در مشهد هم این را ثابت کردند و با همه جناح ها ارتباط داشتند و امیدواریم در سازمان حج و زیارت هم فراجناحی عمل کنند.

سرپرست حجاج ایرانی و نماینده ولی فقیه خاطرنشان کرد: امیدوارم زحمات آقای محمدی به دست توانای آقای رشیدیان ادامه پیدا کند. من نیز از مقام معظم رهبری سه سال است درخواست دارم فرد جدیدی را نیز بجای بنده قرار دهند، چرا که تغییر مدیریت سبب نشاط در آن دستگاه و سازمان می شود. وی ادامه داد: آقای رشیدیان می دانند شرایط ما شرایط سختی است در هیچ برهه ای از تاریخ روابط ما با عربستان تا این اندازه تلخ و تیره نبوده است و در چنین محیطی کار کردن سخت است از سوی دیگر 6 میلیون درخواست کننده عمره داریم که حق هم دارند سالهاست منتظرند تا به سفر عمره بروند. همچنین وضعیت گرانی ارز باعث می شود حقوق زائران با مشکل مواجه شود و ما باید از حقوق زائران دفاع کنیم البته دولت هم با ما همکاری لازم را دارد همچنین پیگیری دیه شهدای منا و مسجدالحرام از اولویتهای ما است و امیدواریم با حضور آقای رشیدیان به نتایج مطلوبی برسیم.
برچسب ها: عربستان و ايران