به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۱۶۶۷۷۱

«خندوانه» تذکر گرفت!

گروه فرهنگ و هنر: گویا کفگیر رامبد جوان در «خندوانه» به ته دیگ خورده است که در فصل جدید خود از خوانندگان و کمدین هایی دعوت به همکاری می کند که چهره های شناخته شده ای برای مخاطبان این برنامه نیستند.
«خندوانه» تذکر گرفت!
همین موضوع باعث شد تا این برنامه از جانب محمد باقر معلم مدیر دفتر موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما تذکراتی را دریافت کند.محمد باقر معلم در گفت و گویی که با تسنیم داشته در این باره بیان کرده: «خندوانه» و «دورهمی» به دلیل حضور برخی خوانندگان از جانب دفتر موسیقی و سرود سازمان صداوسیما تذکراتی را دریافت کرده اند».«خندوانه» شاید در فصل های نخست جزو برنامه های پربیننده تلویزیون محسوب می شد و در نوع خود برنامه ای متفاوت و با رویکرد و تفکری نو بود، اما در ادامه به دلیل کمرنگ شدن خلاقیت و جذابیت در کلیت برنامه و اضافه شدن برخی آیتم ها نتوانست مخاطبان بسیاری را که از ابتدا با خود همراه کرده بود، برای خود نگه دارد.در صورتی که این برنامه با آیتم استندآپ کمدی و حضور کمدین هایی که بیننده با بازی آنها خاطرات بسیاری داشت و چهره های شناخته شده ای بودند، توانسته بود نگاه مخاطبان بسیاری را به خود معطوف کند. اما در ادامه با دعوت از کمدین های نوپا و تازه کار و خوانندگانی که چندان چهره شناخته شده ای برای مخاطبان این رسانه نیستند، طرفداران خود را تا حدودی از دست داده است.

حال آنکه رامبد جوان حتی در بخش مهمان نیز سعی کرده تا از برگزیدگان «خنداننده شو» که در فصل های گذشته حضور داشتند، دعوت کند که نشان از برخی اتفاقات در پشت پرده این برنامه دارد. گرچه اتفاقات این برنامه برای رامبد جوان به قدری خوشایند بوده که باعث شده تا تهیه کنندگی فیلم های سینمایی را هم تجربه کند.اما نکته ای که در این باره حائز اهمیت است، این است که شبکه نسیم چه اصراری به ادامه برنامه ای دارد که حتی رامبد جوان هم گویا علاقه و حوصله ای به ادامه آن ندارد. چرا که با دیدن اغلب قسمت های فصل جدید این برنامه این تصور برای مخاطب پیش می آید که رامبد جوان مانند گذشته رغبتی به ایجاد جذابیت برای این برنامه ندارد و صرفا «خندوانه» به برندی برای شبکه نسیم تبدیل شده که مدام باید روی آنتن باشد.بدون اینکه در اتاق فکری که اغلب برنامه سازان در شبکه های مختلف مدعی می شوند(!) اتفاق تازه و ایده ای نو شکل بگیرد. حال آنکه رمز دوام و بقای برنامه هایی از این دست تفکر و ایده های نو و تازه و جذاب است که مدتی است این اتفاق در برنامه های تلویزیون و به خصوص «خندوانه» نمی افتد. از این رو بهتر است که سازندگان «خندوانه» فکری به حال جذابیت از دست رفته آن کنند. چون در غیر این صورت این برنامه دیگر نمی تواند از همراهی طرفداران خود بهره بگیرد.
مرجع : بانی فیلم
برچسب ها: خندوانه