به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۱۶۶۸۶۹
محبی: دوبنده تیم ملی را پس می‌گیرم

خادم مربی خوبی بود اما تغییرات لازم بود

گروه ورزشی: دارنده مدال طلای آسیا با بیان اینکه انگیزه زیادی برای پس گرفتن دوبنده تیم ملی دارد،گفت: انتخاب غلامرضا محمدی به عنوان سرمربی تیم ملی به نفع کشتی ایران خواهد بود.
خادم مربی خوبی بود اما تغییرات لازم بود
یدالله محبی درباره برنامه‌های خود در تیم ملی پس از نمایش خوب در تورنمنت بین‌المللی کشتی آزاد جام آلانز در روسیه اظهار کرد: از اینکه توانستم نمایش خوبی در تورنمنت روسیه داشته باشم خوشحالم و در حال حاضر نیز انگیزه بسیار زیادی دارم تا در اردوی تیم ملی حاضر شوم و با همه توان تلاش کنم. دو هفته بعد از رقابت های قهرمانی کشور با من تماس گرفتند که باید در تورنمنت روسیه حاضر شوم. پس از آن هم فقط یک هفته تمرین داشتیم اما بخاطر اینکه در رقابت‌های قهرمانی کشور کشتی گرفته بودم از آمادگی نسبتا خوبی برخوردار بودم.آزادکار سنگین وزن ایران درباره رقابت با نفرات با تجربه‌ای هچون کمیل قاسمی و پرویز هادی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی خاطرنشان کرد: برای همه رقبایم احترام قائلم اما امسال تمام تلاشم را می‌کنم تا دوبنده تیم ملی را در رقابت‌های جهانی پس بگیرم. انگیزه زیادی دارم و امیدوارم زیر نظر غلامرضا محمدی ایراداتی را که دارم برطرف کنم و به نتایج خوبی برسم.

وی تصریح کرد: بعد از رقابت‌های لیگ جهانی کشتی آزاد در جام تختی کشتی می‌گیرم و به دنبال این هستم با کسب عنوان قهرمانی جواز حضور در انتخابی تیم ملی را بدست بیاورم. قطعا کار سختی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی دارم اما خیلی باتجربه‌تر از قبل شده ام و ایراداتم را تا حد زیادی برطرف کردم.دارنده مدال طلای آسیا درباره سرمربیگری غلامرضا محمدی در تیم ملی نیز گفت: آقا غلام کارنامه بسیار خوبی در کشتی ایران دارد.چه زمانی که سرمربی تیم ملی بود و چه پس از آن در لیگ و تیم ملی نوجوانان بهترین نتایج را بدست آورد و بارها توانایی‌اش را به اثبات رسانده است.من هم در تیم دانشجویان و لیگ کشتی زیر نظرش کار کرده‌ام و خاطرات بسیار خوبی از کار کردن با او دارم و هم تجارب زیادی از محمدی آموختم.محبی درباره پیش‌بینی خود از نتایج کشتی ایران در رویدادهای مهم بین‌المللی گفت: احساس می‌کنم با توجه به تغییرات بوجود امده نتایج خوبی در انتظار کشتی ایران است. رسول خادم واقعا مربی خوبی بود و زحمات زیادی کشید اما فکر می‌کنم این تغییرات لازم بود و می تواند به نفع کشتی ایران تمام شود. امیدوارم بهترین نتایج بدست بیاید و کشتی ایران به جایگاه واقعی خود برسد.
مرجع : ایسنا